NOVI PLAN ZET-A

ZET-OV MAMAC ZA GODIŠNJE KARTE Organizirali nagradnu igru za učenike i studente

Svaki put kada se korisnik prilikom ulaska u tramvaj ili autobus registrira svojom učeničkom ili studentskom godišnjom pretplatnom kartom automatski sudjeluje u nagradnoj igri
 CROPIX

Podružnica dugovima opterećenog Zagrebačkog holdinga zadužena za javni gradski prijevoz u Zagrebu pokušava na nov način potaknuti učenike i studente da kupuju godišnje pretplatne karte.

Naime, ZET je pokrenuo nagradnu igru 'Karticu prisloni i nagrade osvoji', pri čemu svaki put kada se korisnik prilikom ulaska u tramvaj ili autobus registrira svojom učeničkom ili studentskom godišnjom pretplatnom kartom za 2013./2014. godinu - automatski sudjeluje u nagradnoj igri. ZET će izvlačiti dobitnike svakih sedam dana, sve dok 30. studenog.

U tjednim izvlačenjima ukupno se dodjeljuju 32 nagrade, odnosno 12 mobitela i 20 knjiga, a u mjesečnim izvlačenjima ukupno se dodjeljuju četiri tablet računala. Glavnu nagradu - prijenosno računalo - osvaja korisnik učeničke ili studentske godišnje pretplatne karte kojeg odabere računalo između svih evidentiranih registracija u cijelom razdoblju trajanja nagradne igre.

Kako bi se smanjile gužve u prodavaonicama karata, ZET je oformio mobilne ekipe Ureda karata koje će obilaziti škole i učenicima tako olakšati postupak aktivacije karata za tekuću školsku godinu. U sljedećih 15 dana, mobilne će ekipe posjetiti više od 45 srednjih škola i gimnazija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. rujan 2024 07:24