Zbog pogreške u sustavu elektroničke naplate prijevoza, ZET moli putnike da danas ne koriste vrijednosne karte te ih poziva da se, ako sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja tim kartama, jave na besplatan telefon 0800 200 060.
Od sutra pojedinačna karta ZET-a 10 kuna: 'Cilj nam je da se građani jeftinije voze, ali da svi plaćaju karte'
Sustav naplate bit će izvan funkcije povremeno tijekom dana, radi se na popravku kvara i još se ne zna koliko će to trajati. Tijekom popravka sustava kontrolori neće od putnika tražiti karte, rekao je Hini glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.
ZET se ispričava korisnicima zbog tehničkih poteškoća nastalih implementacijom programskih nadogradnji, a putnici koji sumnjaju na pogrešno ostvarenu transakciju operateru Kontakt centra na besplatnom telefonu trebaju dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa.
Odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate, ZET će vratiti sredstva koja su pogreškom sustava umanjena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....