Podvožnjakom u Ulici Velimira Škorpika od sutra će ponovno prolaziti automobili. Nakon više od mjesec dana, radovi koji su počeli 22. lipnja, u ponedjeljak se privode kraju.
- Imam još jednu smjenu od 19 sati do ponoći, ako slučajno još što zatreba - rekao nam je inženjer Zvonimir Biuk prilikom obilaska terena. Radi u tvrtki Spegra, a uz njih se obnovom bave i iz Synteksa. Baik procjenjuje da je ukupni trošak za sanaciju dotrajalog podvožnjaka oko milijun i pol kuna.
Među glavnim brigama građana u vezi podvožnjaka bili su oštećeni i labavi dijelovi betona te odškrinuti i otpadajući dijelovi zidova, koji su sada uklonjeni i sanirani.
U 34 dana radnici su uklonili stari asfaltni zastor i hidroizolaciju te su postavili novu s vodonepropusnim lijevanim asfaltom. Obavili su pjeskarenje čeličnih sklopova te dodali antikorozivnu zaštitu završnom bojom. Na pruzi iznad podvožnjaka zamijenili su vijke novima.
Sva betonska površina zidova i krila podvožnjaka očišćena je postupkom vodenog hidrodinamičkog pranja te je ugrađena zaštita od vanjskih utjecaja. Nema više ni dotrajalih limenih oluka, nego su zamijenjeni novim, pocinčanim limovima i nosačima.
Posljednje što je radnicima u ponedjeljak ostalo za napraviti je postavljanje zaštite za kablove rasvjete te metenje prašine. Staru rasvjetu mosta su uklonili, a Grad Zagreb je postavio novu. Kasnije će još postaviti prometne znakove.
Podvožnjak u Škorpikovoj jedan je od dva koji spajaju Ilicu i Aleju Bologne sa Zagrebačkom avenijom. Zbog radova je postavljena obilaznica, no čak i mjesec dana nakon toga bilo je vozača koji su pokušali proći. Jedino što bi ih pred zelenom ogradom dočekalo bio je radnik Mario s metlom u ruci.
- Čistim još koliko mogu, a smjena mi je gotova u 14 sati. Koliko ja znam, sve je dobro prošlo i sutra se podvožnjak otvara za promet - rekao je Mario.
Prema inženjeru Baiku, bilo je dosta noćnih radova, a nepredvidive situacije poput lošeg vremena i kvarova na strojevima usporile bi posao.
- Susjedi su nam se žalili zbog buke, no na to smo navikli. Njima će biti najdraže što smo gotovi - komentirao je Baik i utvrdio kako je ovim radovima prema projektu sanacije objekt vraćen u prvobitno stanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....