IPAK REKONSTRUKCIJA

UZBUNA ZBOG JEDNE OD NAJPROMETNIJIH PETLJI U ZAGREBU Ministarstvo i Grad Zagreb tvrde da je sve u redu, ali ipak su naručili sanaciju nadvožnjaka

 
 Marko Todorov / CROPIX

Nakon što je u četvrtak zbog dojave građana o lošem stanju stupova na kojima leži nadvožnjak na Slavonskoj aveniji hitno zaustavljen promet mase veće od 3,5 tona, jučer se situacija ipa k smirila. Inspekcija je na teren izašla jučer u 9 sati, skinula je znak zabrane i utvrdila kako ne postoji razlog za uzbunu.

- Nalaz komisije utvrdio je da ne postoji potreba za ikakvim restrikcijama te je sukladno tome doneseno Rješenje o ukidanju mjera zabrane prometovanja vozila na III. nivou petlje - kratko su odgovorili iz Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.

Izdavanje naloga

Objasnili su da se pregledavalo stupište i cestovni objekt te da više nema potrebe za zabranama. Isto su nam potvrdili i u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

- Službenici nadležne Uprave kopnenog prometa i inspekcije resornog Ministarstva mora, prometa i infrastrukture jutros su obavili najavljeni pregled ležajeva predmetnog kraka petlje Slavonska - Držićeva, nakon čega je, na temelju nalaza obavljenog pregleda, izdan nalog da se postavljeno ograničenje zabrane prometa za vozila mase veće od 3,5 tona ukine, što je i učinjeno te se cestovni promet tim dijelom odvija bez ograničenja - odgovorili su u Ministarstvu.

Međutim, iako u Gradu i Ministarstvu tvrde kako razloga za paniku nema, Grad Zagreb zatražio je sanaciju nadvožnjaka na križanju Slavonske avenije i Avenije Marina Držića na II. nivou petlje i krenuo u javnu nabavu. Predviđenu sanaciju procjenjuju na 6 milijuna kuna bez PDV-a, a radovi uključuju obnovu slivnika, sustava odvodnje, odbojnih ograda, obnovu hidroizolacije, gornje nosive rasponske konstrukcije, obnovu upornjaka i upornjačkih prostorija te zamjenu vrata na upornjačkim prostorijama. Nije sa sigurnošću poznato kad bi sanacija na petlji trebala početi, ali se predviđa se da bi prvi radovi mogli krenuti već na proljeće. Mato Bartoluci, predsjednik Vijeća gradske četvrti Trnje, u kojoj se petlja nalazi, rekao je kako je obnova petlje nešto što su građani već dugo čekali.

- U zadnjih 40 godina nije bilo rekonstrukcije na toj petlji. Kad je izgrađen zadnji trak petlje, vidjelo se da je on došao do stambenih zgrada i otad su te zgrade ugrožene. Koliko mi je poznato, u sanaciju petlje će se krenuti kad počne izgradnja bukobrana jer cijelom tom projektu prethodi adaptacija, a bukobrani su jedan od glavnih problema. Vjerujem da će se ove godine krenuti u to - kaže Bartoluci.

Oprezni vozači

Podsjetimo, nakon dojave građana o lošem stanju stupova, na temelju usmenog rješenja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture inspektora Antuna Vonića naloženo je hitno obustavljanje prometa vozila mase veće od 3,5 tona na Slavonskoj aveniji (treća razina petlje) iz smjera istoka prema jugu.

Nova signalizacija prometa i prisutnost policije su iznenadila je vozače. Vozači kamiona s oprezom su ulazili križanje i tek na signalizaciju prometnika skrenuli u drugu traku. U više navrata za dlaku je izbjegnut sudar, a neki vozači nisu mogli razumjeti novopostavljeni znak. Dolazilo je do blagog zastoja prometa, a problema su imali i neki ZET-ovi autobusi koji su morali voziti izmijenjenom trasom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 12:42