AKCIJA

Svakom kunom pomažete onima kojima nemaju

Svakom kupnjom u Lidlu od 23. studenog do 24. prosinca Lidl će izdvojiti jednu kunu za humanitarnu akciju ‘Pomozimo kupnjom’
Lekenik. 161109.U SOS Djecjem selu Lekenik Lidla najavljila je veliki projekt nacionalnog i drustvenog znacaja s kojim planiraju prikupiti oko 2 milijuna kuna s kojima ce poduprijeti humanitarne projekte pravnih osoba.Na fotografiji s lijeva na desno: Oliver Dragojevic, Marin Dokozic predsjednik Uprave Lidla, Allen Halamic direktor nabave Lidla, Iva Sulentic i Robert Knjaz.Foto: Miroslav Kis / CROPIX
 Miroslav Kiš / CROPIX

LEKENIK - Umjesto slavlja, tvrtka Lidl odlučila je svoju treću godinu poslovanja u Hrvatskoj proslaviti u humanom duhu tako što će zajedno sa svojim kupcima pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija. Za predstavljanje novog projekta predstavnici Lidla su zajedno s poznatim osobama iz javnog života odabrali SOS Dječje selo Lekenik.

- Od 23. studenog do 24. prosinca od svake kupnje u centrima Lidla, bez obzira na potrošeni iznos, Lidl će izdvojiti jednu kunu za humanitarnu akciju “Pomozimo kupnjom”, a sav prikupljeni novac namijenjen je onima kojima je pomoć najpotrebnija - rekao je jučer Marin Dokozić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska.

Plemenitost na djelu

Cilj je prikupiti dva milijuna kuna kojima će se financirati više projekata. S obzirom na sveprisutnu recesiju, u Lidlu očekuju velik odaziv udruga i ustanova kojima je pomoć neophodna, a tešku odluku kome će se novac na kraju donirati donijet će stručni žiri u čijem su sastavu poznati voditelji Robert Knjaz i Iva Šulentić, atletičarka Blanka Vlašić i zaštitno lice Lidla Hrvatska, pjevač Oliver Dragojević.

- Osim što se radi o lijepoj i plemenitoj akciji, zadatak će biti dosta težak, jer očekujemo da će se javiti mnogo ljudi kojima je financijska pomoć zaista potrebna. Mi ćemo morati izabrati one kojima je najteže. S druge strane, riječ se o lijepoj gesti Lidla da u recesijskoj godini, kad do nas dopiru samo crne vijesti, odluči odvojiti dio novca za one koji nemaju - kazao je Robert Knjaz.

Plemenita svrha akcije potakla je i Ivu Šulentić da iskoristi kratak predah od voditeljskog posla i napornih satova plesa i da svoj prilog akciji Pomozimo kupnjom. Blanka Vlašić nije mogla osobno doći na predstavljanje akcije, ali se javila uživo iz Splita kazavši kako joj nikad nije trebao poseban razlog da se odazove događajima humanitarnog karaktera, kao ni Oliveru Dragojeviću koji je ujedno i maskota Lidla.

- Svaka kuna potrošena u Lidlu otvara jednu kunu za najpotrebnije. Stoga apeliram na građane da uoči božićnih blagdana misle na druge koji su imali manje sreće - poručio je Oliver. Akcija Pomozimo kupnjom namijenjena je prije svega pravnim osobama, a ne fizičkim.

Prijave preko interneta

- Pozivamo sve pravne osobe, udruge i institucije kojima je potrebna pomoć da s putem internet obrazca prijave na web stranici www.pomozimokupnjom.com. Stranica će biti aktivna od 23. studenog na rođendan tvrtke Lidl Hrvatska - kazao je Allen Halamić, direktor nabave Lidl Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. lipanj 2024 11:12