- Planirali smo do Božića biti u stanu sretni i veseli, pa i ranije - kaže nam R.T. (podaci poznati redakciji), koji nas je primio u svom stanu u zagrebačkim Gajnicama, koji je njegova obitelj nedavno kupila, ali su ga radnici tvrtke s kojom je dogovorio i platio adaptaciju napustili prije završetka.
Pokazuje nam PVC ulazna vrata na čijem rubu je pjena. I kupaonicu koja je nedovršena i nema klizna vrata, koja nemaju ni neke druge prostorije, a dnevni boravak dijelom nema lajsne... U kupaonici su štoviše neke situacije apsurdne, kao utičnice na mjestu za mašinu i drugo. A trebali su ovo za njega i obitelj biti mirni blagdanski dani u novom domu na novoj adresi.
- Nisu završili posao i samo su nestali, pokupili su se 22. prosinca - rekao je R.T..
Njihova havarija počinje kada su odlučili prodati kuću u Brdovcu u kojoj su živjeli 16 godina.
- Djeca rastu, sin se planira uskoro osamostaliti, a nama je kuća postala opterećenje i odlučili smo preseliti u Zagreb. Brzo smo je prodali, nakon mjesec dana oglašavanja i našli smo stan od 70 - ak kvadrata s dvije spavaće i boravkom. Međutim, to je bio stan čija adaptacija nije bila završena, bilo je još dosta posla, i kada smo ga kupili bili smo svjesni da se mora provesti uređenje. Planirali smo do Božića da bude tip top, gotovo sa svime - govori nam R.T..
Tvrtke za adaptaciju potražio je putem interneta. U jednoj, čije su mu reference izgledale obećavajuće, su mu rekli da mogu preuzeti radove tek iza Nove godine. I tako je našao tvrtku Trijumf za adaptacije kuća, stanova ili poslovnog prostora, čija je direktorica Sevlija Avdić.
- Prvi razgovor bio je 4. listopada, rekli su nam da mogu preuzeti posao i nakon obilaska 22. listopada smo se u kancelariji od vlasnice sve dogovorili. Dan kasnije smo dobili ponudu, doduše na 30 000 eura iako smo se dogovorili za 28 000, ali nam je vlasnica rekla da ne brinemo oko toga da će sve biti kako smo se prvotno dogovorili - ispričao nam je vlasnik stana.
Do sada su im platili 26 000 eura, te su pločice sami kupili iako su bile dio ponude.
- Kada su krenuli radovi upozorili smo ih na situaciju da s obzirom na prodaju kuće nam prvo osposobe dvije sobe, u kojima je trebalo samo pogletati pod, jer ćemo za dva-tri tjedna morati donijeti neke stvari. Unijeli smo prvi namještaj 3. prosinca. No oni su kasnili jer je navodno bio problem neki s podovima u tim sobama te se dva puta niveliralo, pa dok se sve osušilo, pa soboslikari koji su radili za njih nisu bili dobri pa su sami morali to obaviti... I uglavnom mi smo unijeli dio namještaja u stan jer nismo imali gdje, ali im je to jako smetalo - kaže R.T..
Osim toga, kaže, zamjerili su im i što su napravili neke izmjene u kuhinji pa su nešto morali promijeniti.
- Mi smo donijeli veliki krevet i namještaj za kuhinju, a kako sobe nisu bile gotove stavili smo sve u dnevni u dogovoru s voditeljem radova, ali oni su postajali sve nervozniji jer smo im bili često u stanu, iako objektivno radovi su svi već trebali biti gotovi - dodaje vlasnik stana.
I onda su se samo pokupili ostavivši nedovršenu kupaonu i drugo....
- Razmišljamo o tužbi. Postavili su korektno knaufove, porušili zidove, pofarbali su stan, uspostavili struju, postavili laminat na pod i djelomično lajsne, ali pvc stolariju nisu završili, vrata, kupaonu... Neka nam vrate dio novaca da možemo druge angažirati - požalio nam se novi stanar Gajnica.
Razgovarli smo i s direktoricom tvrtke koja je izvela radove, koja tvrdi da su oni žrtve u ovom slučaju.
- Istina je da nismo postavili klizna vrata u kupaonicu i nove radijatore i da smo otišli jer mi smo s naše strane njima napravili ekstra posao, dok su oni bili loši prema našim radnicima, unijeli su tijekom radova svoje stvari i stalno ih ometali. Dogovor je bio da se tijekom radova unese u stan jedan bračni krevet. Imam slike u stanu je bilo hrpa njihovih stvari - rekla je S. Avdić.
Na njih su, tvrdi, zbog toga bili ljuti i kooperanti koji su postavljali struju - zbog tih uvjeta rada u kojima je bilo previše namještaja u stanu i jer su ih vlasnici stana u svemu nadzirali.
- Rekla sam im ostavite si dvije tisuće koje ste nam još dužni i prekinuli smo suradnju, a realno mi smo njima napravili ekstra posao jer su se predomišljali, pa bi rušili neke druge zidove, mijenjali su planove oko kuhinje...Traže da im vratimo 10 000 eura, a oni su nama dužni bar četiri ekstra, tako da neka nas slobodno tuže, ne bojim se. Umjesto da nam zahvale, prigovaraju - zaključila je direktorica te tvrtke.
No možda postoji mogućnost za kompromis, pitamo je.
- Kompromis? Teško - odgovara na kraju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....