REGULACIJA PROMETA

Obnavlja se pruga, potpuno se mijenja raspored prometovanja vlakova između Zapadnog i Glavnog kolodvora

Iz HŽ-a također mole za razumijevanje jer radovi se, kažu, izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije
 HŽ

Lijevi kolosijek pruge državna granica - Savski Marof - Zagreb Glavni kolodvor zbog obnove će biti zatvoren za promet između kolodvora Zagreb Glavni kolodvor i Zagreb Zapadni kolodvor od 27. ožujka u 8.30 sati do 2. travnja u 18.20 sati.

Popis vlakova koji od 27. ožujka do 2. travnja neće voziti na relacijama Zagreb GK - Zaprešić i obratno, Zagreb GK - Savski Marof i obratno te Zagreb GK - Harmica i obratno kao i raspored vožnji zamjenskih autobusa putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture.

image

Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Zagreb Glavni kolodvor - Savski Marof i obratno te se očekuju kašnjenja pojedinih vlakova. Za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na desnom (sjevernom) kolosijeku.

Između spomenutih kolodvora tzv. zatvori pruge usklađeni su s dinamikom izvođenja radova i planirani su povremeno, sve do završetka radova, što se očekuje sredinom 2024. godine.

Iz HŽ-a se ispričavaju putnicima zbog kašnjenja te mole za razumijevanje jer radovi se, kažu, izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije.

Projekt "Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) - Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)" provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 km iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.

image

Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor. Procijenjena vrijednost projekta je 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.

Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 02:27