Zagrebački holding obavijestio je u petak građane da naručivanje odvoza glomaznog otpada s kućnog praga počinje 15. veljače, a dva obrasca zahtjeva za odvoz glomaznog otpada koji se mogu koristiti bez naknade dva puta u godini dobit će uz račune za siječanj.
U priopćenju se ističe kako Zagrebački holding - podružnica Čistoća omogućava građanima naručivanje kamiona Čistoće ispred kućnog praga. Građani mogu koristiti dva obrasca zahtjeva za odvoz glomaznog otpada dva puta u kalendarskoj godini, a mogu prijaviti i oba obrasca odjednom kada maksimum javne usluge koriste jednom u godini.
Ukupni volumen otpada je dva kubična metra po zahtjevu, odnosno četiri kubična metra ukupno.
Zahtjevi za odvozom glomaznog otpada zaprimaju se od 15. veljače do 15. studenog, na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, na mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili ispunjavanjem e-Zahtjeva na internet adresi www.cistoca.hr.
U Holdingu ističu kako građani mogu svoj glomazni otpad predati i u reciklažna dvorišta.
U Zagrebu je prošlog ljeta bilo problema s odvozom glomaznog otpada, bila su ga puna reciklažna dvorišta pa građani više u njih nisu mogli dostaviti otpad.
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević jučer je na aktualnom satu sjednice Gradske skupštine najavio da će sustav glomaznog otpada u veljači u potpunosti biti u rukama Grada jer će do tada stići naručene drobilice glomaznog otpada.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....