Sunce tuče, temperatura prelazi 33 stupnja. Maske su obavezne, u vlaku je maksimalno dozvoljen broj ljudi, a svi se žale zbog nedostatka zraka. Vruće je i zagušljivo. Kondukteri se ispričavaju putnicima, ni oni ne znaju kako im pomoći.
Tako je to izgledalo u petak u vlaku HŽ-a prema Slavoniji.
- Želim povrat novca, da je i besplatno ne bih se vozio u ovakvom vlaku, komentira ljutiti putnik. Riječ je o liniji Zagreb- Osijek, koja je u 16.35 krenula iz Zagreba prema Osijeku.
Počelo je dobro - srdačnim pozdravom službenika Hrvatskih željeznica, a samo nekoliko stanica kasnije - kvar.
Naime, vlak se u Koprivnici odvaja za Budimpeštu i Osijek, a nakon prespajanja nove lokomotive koja vozi prema Slavoniji drugi vagon nije više imao ni ventilaciju, a kamoli klimu. Svi vagoni su inače pregledani od strane radnika u Koprivnici te takvi pušteni u promet.
- Oni su u pogon pustili neispravan vagon, tog ima samo kod nas. Ne razumijem kako je uopće dozvoljeno pustiti ovakav vagon da takvo dugačko putovanje, govori Adam Majcen koji je na svoje putovanje poveo i svoga ljubimca, pticu koju je na svakoj stanici odnosio kod vrata zbog svježeg zraka.
Adam je putovanje platio 121 kunu i tražit će povrat novca, no ne vjeruje da će taj novac ikad vidjeti. Tvrdi kako puno putuje i kako se dosta puta vozio javim prijevozom u stranim državama, ali kako je ovakve propuste doživio samo u Hrvatskoj.
- Naplate nam kartu kao da se vozimo u savršenim uvjetima, a mi nemamo ni ono osnovno. Putovao sam po cijelom svijetu i ovakve stvari sam doživio samo kod nas, nadam se da će moja ptičica preživjeti, objašnjava nam Adam.
Putnici su se odmah pobunili i zatražili od konduktera da vidi što se dogodilo, nakon čega se on raspitao i išao od kupea do kupea i ispričavao se putnicima te objašnjavao da je vagon u kvaru.
- Da, oprostite, vagon je krepao, govori jedan od konduktera.
Nakon desetak minuta putnici su odlučili zvati centralu HŽ-a kako bi prijavili kvar i zatražili da netko vidi što se događa jer je nemoguće nastaviti putovanje u takvim uvjetima.
- Gospođa mi je rekla da je kvar već prijavljen, ali ja ne razumijem što ja imam od toga što je on prijavljen kad imam još tri sata putovanja u ovakvim uvjetima, govori Adam.
Jedan od problema je i taj što vlak nema prozore koji se mogu otvoriti tako da se putnici nisu mogli nikako rashladiti.
- Ovaj vlak je hermetički zatvoren, ne razumijem kako je uopće dozvoljeno pustiti ovakav vagon da takvo dugačko putovanje, govori jedna zabrinuta putnica.
Među putnicima su se našli i studenti koji su vrlo često u ovim vlakovima i tvrde da ovo nije prva ovakva situacija.
- Imam popust od 50 posto jer sam student, ali da mi je netko rekao da će ovako biti ne bih ni ušao u njega. Ovo nije prvi puta, mnogi moji prijatelji se svaki puta kada sjednu u HŽ-ove vlakove žale, ali mi do Slavonije nemamo bolju opciju za prijevoz, govori student Patrik Makaj.
Vlak je u ovakvim uvjetima stigao i do posljednjeg odredišta – Osijeka, a popravak unatoč žaljenju putnika nije obavljen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....