U ovoj godini za prometne projekte u gradu iz proračuna je predviđeno 237 milijuna kuna, a najvažniji i najskuplji prometni projekti u koje će se Grad upustiti su rekonstrukcija Radničke, treća faza uređenja nove Branimirove, rekonstrukcija Radićeve i izgradnja ulice Koledovčina s popratnom infrastrukturom.
Otkup zemljišta
Osim tih najskupljih zahvata, u planu je i niz manjih: nastavit će se uređenje Karlovačke ceste, izgraditi nogostupi u dvadesetak ulica, a konačno će biti sanirano i uvijek vrlo prometno raskrižje Ilice, Aleje Bologne i Vrapčanske, koje će dobiti i novo autobusno stajalište.
Najopsežniji radovi bit će na Radničkoj, gdje će za treću etapu rekonstrukcija Grad potrošiti oko sto milijuna kuna.
- Radovi obuhvaćaju izgradnju tri nadvožnjaka preko željezničke pruge s pristupnim rampama. U sklopu rekonstrukcije Radničke ceste bit će potrebno izvršiti kompletnu rekonstrukciju tramvajskog okretišta na ulici Koledovčina, a u zoni Petruševca, zbog osiguranja pješačkog prometa i neposredne blizine škole, predviđena je izgradnja križanja s pothodnicima i dizalima za invalide - objašnjavaju u Gradskom uredu za promet, te dodaju kako će se radovi vjerojatno nastaviti i u 2016. godini.
Početak gradnje za sve planirane poslove ovisi o ishođenju građevinske dozvole i postupku javne nabave, ali najveći broj bagera na ulicama bit će u ljetnim mjesecima.
Tada će započeti rekonstrukcija Radićeve, gdje će se zamijeniti dotrajale kocke te stare instalacije i popraviti nove. Za Radićevu je u proračunu osigurano 4,3 milijuna kuna. Dvostruko više, 9 milijuna kuna plus PDV, stajat će dovršetak Branimirove, kojeg već deset godina koče nerješeni imovinsko-pravni poslovi.
Novi nogostupi
Stanari više od deset ulica ove će godine dobiti dugoočekivani nogostup, poput onih u Ulici Ota Habeka, u Omladinskoj ulici, Gornjodragonoškoj ulici, Ulici Harabajši, Ulici Kraljevečki bregi, koji će stajati oko 6 milijuna kuna.
Najskuplje parkiralište koje će ove godine Grad urediti je ono Doma zdravlja Zagreb - Zapad u koje će utrošiti 4,5 milijuna kuna, dok će obnovu parkirališnih mjesta u Ulici Grada Mainza platiti 1,5 milijuna kuna.
Uređivat će se autobusna stajališta, poput onih na Sesvetskoj, Branovečkoj i Sisačkoj cesti, a sanirat će se i neka kritična gradska križanja. Osim najskupljeg, onog gdje se spajaju Ilica, Aleja Bologne i Vrapčanska, na koje će se utrošiti 7,8 milijuna kuna, obnovit će se i raskrižje Bolničke ulice, Vrapčanske aleje i Ulice Marije Terezije, za 1,5 milijuna kuna, te raskrižje Vugrovečke, Dobrodolske i Puđakove za 3,7 milijuna kuna.
- Iznos od 237 milijuna kuna, uz same radove, uključuje i troškove rješavanja imovinsko-pravnih odnosa i izradu dokumentacije - napominje pročelnik za promet Dinko Bilić.
Postavljanje i popravak semafora
Osim za izgradnju i sanaciju prometnica, prema Programu radova na području prometa, Grad je predvidio pet milijuna kuna za održavanje i popravak semafora, te još deset milijuna za tehničku regulaciju i sigurnost, primjerice za prometne stupiće i ležeće policajce. Modernizirat će se semafori na Aveniji Dubrovnik, postaviti signalizatori za slijepe i slabovidne na ulicu Medveščak, Grškovićevu, Ribnjak, Vukovarsku, dok će se za Aleju Bologne kod Susedgradskog vidikovca te križanje Vodnikove, Mažuranca i Runjaninove, napraviti analiza i utvrditi da li je semafor tamo potrebno postaviti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....