Istodobno s novim rotorom vratile su se i prometne gužve u širem središtu grada, što zbog povratka Zagrepčana s godišnjih odmora, što zbog radova koji traju na brojnim lokacijama, ponajviše Savskoj cesti kod Cibone.
Iako su radovi na podvožnjaku u Miramarskoj i Vodovodnoj ulici završeni, gužve će se do 2. rujna stvarati jer se mijenjaju tramvajske tračnice na uglu Tratinske i Savske, a promet će do 21. rujna otežavati i uređenje kolnika na Samoborskoj cesti kod Škorpikove, zbog čega će ta trasa biti zatvorena za promet. Obilazni pravci za vrijeme navedenih radova bit će: Samoborska cesta - V. Škorpika - Kovinska - Vučak - Samoborska cesta i obratno.
Prometni stručnjak Goran Husinec za Jutarnji kaže kako je najveći problem taj što radovi uvijek idu presporo te da bi se trebalo raditi preko ljeta, a gdje je to moguće i u tri smjene.
- Ljeti je čak ugodnije raditi kad nema sunca, tako to rade drugi gradovi u Europi. Naravno, ne može se svugdje raditi noću, treba voditi računa ima li okolo zgrada jer ljudima noću treba mir - kaže Husinec.
Ipak, kaže da gradske vlasti ne mogu uvijek utjecati na to kad će se radovi odvijati i da to bude tijekom ljeta kad je grad pust.
- To je jedan dugi proces, od natječaja, žalbi... To se sve produži i teško je ponekad naštimati kad će se raditi. Danas je problem i naći radnike, tako da i to može biti problem - zaključuje Husinec.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....