Službenici Gradske plinare Zagreb Opskrba ne plaćaju račune za plin, šefovi odjela u Vodoopskrbi i odvodnji ne plaćaju račune za vodu, dok njihovi kolege iz Čistoće zaboravljaju platiti - odvoz smeća.
Iznos ukupnog dugovanja veći je od 500 tisuća kuna, a među dužnicima ima i službenika koji račune nisu plaćali pune četri godine.
Ovako otprilike izgledaju šokantni podaci interne revizije o plaćanju komunalnih računa višeg i srednjeg menadžmenta koju je među svojim zaposlenicima nedavno proveo Zagrebački holding.
Revizijom je obuhvaćeno 559 osoba koji obavljaju visoke funkcije u podružnicama ovog zagrebačkog komunalnog diva, a istraga je pokazala kako njih 119 ima dugovanje zbog neplaćanja računa veće od 500 kuna.
To praktički znači da svaki peti službenik Holdinga svoje komunalne račune jednostavno ne podmiruje.
Dopisom koji je Jutarnji dobio na uvid, dug će morati podmiriti do kraja ovog tjedna, a ukoliko to ne učine, protiv nesavjesnih zaposlenika pokrenut će se disciplinski postupak. Ukoliko i nakon toga nastave izbjegavati plaćati račune, dobit će otkaz ugovora o radu.
Rekorderi u neplaćanju svakako su dvoje službenika u rukovodećim tijelima Gradske plinare Opskrbe i Zagrebačkog velesajma koji duguju po 48 tisuća kuna. Ako se uzme u obzir da prosječni mjesečni računi stoje najviše 1000 kuna, ispada da ovo dvoje zaposlenika nije platilo svoje račune pune četiri godine. Među rekorderima su i zaposlenik podružnice Gradska groblja koji duguje 39 tisuća kuna, zatim djelatnik u ZET-u koji duguje 22 tisuće kuna te jedan u Vodoopskrbi i odvodnji koji duguje 19 tisuća kuna.
Revizijom su bili obuhvaćeni i svi direktori podružnica kao i članovi Uprave Holdinga, kojom je ustanovljeno da i među njima ima neplatiša, no ta dugovanja nisu viša iznad 500 kuna i ne odnose se na višemjesečno neplaćanje. Radnici poput vozača ZET-a, radnika Zrinjevca, prometnih redara, djelatnika Pauk službe, kojih je u Holdingu oko 10 tisuća, nisu bili obuhvaćeni internom istragom.
Osim dužnicima, disciplinske kazne prijete i službenicima koji su zaduženi za slanje opomena i ovrha građanima.
Do same revizije došlo je nakon što je utvrđeno da je postotak naplate komunalnih računa od građana veći od 93 posto, odnosno da je u prvih šest mjeseci naplaćeno ukupno 585 milijuna kuna, dok je nenaplaćeno ostalo oko 43 milijuna kuna.
Zatim se počelo provjeravati viši i srednji menadžment tvrtke.
Iako su se mnogi koji su dobili obavijest o hitnom podmirenju dugovanja žalili na zadiranje u privatnost, u Holdingu su se pozvali na Etički kodeks prema kojem se od zaposlenika očekuje profesionalno i savjesno postupanje u zaštiti interesa društva.
- Nalazi izvješća međutim dovode u pitanje tu zaštitu interesa nepravodobnim podmirenjem troškova za isporuku komunalnih usluga od strane vlastitih zaposlenika, dok se od vanjskih korisnika očekuje pravodobno ispunjavanje financijskih obaveza prema Holdingu - stoji u dopisu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....