Više od mjesec dana Ankica Bobinac nije mogla normalno koristiti kupaonicu, i to zato što se GSKG i Allianz osiguranje nisu mogli dogovoriti oko isplate štete. Naime, sredinom srpnja pao joj je bojler u kadu kao posljedica građevinskih radova u stanu iznad njezina.
Uz bojler, oštećene su kada i pločice, a stan joj je bio poplavljen. Na svu sreću, nitko se nije tuširao u trenutku kad se nezgoda dogodila.
Preveliki troškovi
- Tog jutra zamolila sam radnike koji su bili u stanu iznad mojeg da pogledaju kupaonicu jer sam nalazila komade žbuke u kadi. Došli su, pogledali i rekli da je sve u redu. Samo par sati poslije bojler je pao. Tada počinje moja muka: GSKG je upravitelj zgrade, a Allianz osiguravatelj. Prvi su štetu procijenili na 6500 kuna, a drugi na 1950 kuna - požalila se Ankica Bobinac i dodala da iznos koji je osiguranje odlučilo refundirati nije dovoljan da pokrije sve troškove. Zbog toga je odlučila ništa u kupaonici ne dirati do završne procjene, tako da je bojler više od mjesec dana u kadi. To joj je, kaže, itekako otežava svakodnevicu.
U Allianzu ističu da su isplatili štetu nastalu izljevom vode, no bojler koji je pao bio je neadekvatno montiran i zato nije bio u pokriću police. Nakon našeg upita reagirao je i GSKG.
-Dogovorili smo da se potrebni radovi financiraju iz sredstava osiguranja i pričuve, a suvlasnica Bobinac samostalno će kupiti plinski bojler i miješalicu za kadu.
Nazire se rješenje
Radovi su već počeli, pa će situacija uskoro biti riješena - kaže Marija Sesler iz Gradskog stambeno-komunalnog gospodarstva.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....