Upravo toliko Zagrepčana i njihovih gostiju prošetalo je poslovno-stambenim kompleksom Cvjetni od petka do ponedjeljka. U isto to vrijeme, kroz izlazno- ulaznu rampu u Varšavskoj prošlo je više od 9 tisuća vozila, što bi značilo da je svakog sata u garaži parkirano barem 125 automobila.
Brojka od 137 tisuća građana koji su došli vidjeti kako izgleda najkontroverzniji projekt poduzetnika Tome Horvatinčića još je veća, jer u nju nije uračunata rijeka ljudi koja je proteklih dana masovno hodočastila u H&M.
Histerija u H&M-u
Za razliku od burnog vikenda, jučer se na ulaz u H&M nije čekalo u kolonama, ali se itekako trebalo naoružati strpljenjem - ispred garderobe čekalo se oko 15 minuta, dok se ispred blagajne u redu stajalo i do 30 minuta.
Kakvu je histeriju i zanimanje Hrvatica izazvao ovaj švedski, megapopularni brend, najbolje pokazuje podatak da je više posjetitelja bilo jedino za vrijeme otvoranja H&M u New Yorku.
Da su ‘Šveđani’ neprikosnoveni kraljevi Cvjetnog koji imaju i najviše privilegija, pokazuje i podatak koji su pred nas jučer iznijeli ostali trgovci u centru. Dok su ostali zakupci svoja vrata u nedjelju morali držati otvorenima od 9 do 21 sat, samo je H&M u nedjelju mogao raditi do 19 sati.
Rijetki slobodni dani
- Dugo sam u poslu, ali toliku gužvu još nisam vidjela. No ovakvo radno vrijeme možda i nije primjereno. Obavijest da radimo do 21 sat u nedjelju dobili smo u subotu popodne, tako da danas padamo s nogu. Morat ćemo zaposliti još ljudi - rekle su nam jučer Dunja i Dejana, djelatnice trgovine Scotch &Soda.
No, to ne znači da će se svi zakupci otvoriti još novih radnih mjesta.
Na žalost, neki od zakupaca neće moći zapošljavati nove ljude, jer su im prihodi za cijelu godinu već odavno izračunati, pa će svoje slobodne dane djalatnici tih trgovina imati eventualno za vrijeme državnih blagdana.
‘A što je s gospođama?’
Među brojim posjetiteljima koji su jučer zavirili u Cvjetni, bile su i Rozalija, Vera i Štefica. Prošetale su se Centrom, vidjeli mnogo zanimljivih sitnica, ali žale što u centru nema niti jedna trgovina za starije gospođe.
- Tu je sve za mlađu populaciju. Bilo bi nam draže da ima nešto i za nas. Neke moderne bluze, košulje, suknje - smatra Štefica Uzelac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....