'CUG U KRUG'

'CIJENOM ĆE KONKURIRATI PARKINGU U CENTRU' Ostojić predstavio brzi gradski vlak!

 Damjan Tadić/CROPIX

Dobro došli na liniju gradske željeznice Cug u krug, pravac Žitnjak. Molimo vas, odmaknite se od vrata, čuo se glas u vlaku kojim je u sklopu predizborne kampanje za gradonačelnika Zagreba Rajko Ostojić najavio početak vožnje budućom javnom gradskom željeznicom.

Besplatna parkirališta

- Ovdje u Heinzelovoj ulici bit će novo stajalište - rekao je Ostojić i tijekom vožnje pokazivao sva buduća stajališta: kod okretišta Borongaj, na Ravnicama, u Kozari Boku, Bogdanima, Trnskom, kod Savskog mosta i Vukovarske.

Riječ je o projektu javne gradske željeznice za koju Ostojić kaže da će činiti kralježnicu javnoga gradskog prijevoza, a koja je dosad bila marginalizirana i neprepoznata.

- Ova pokazna vožnja budućega gradskog vlaka dokazuje da za veliki pomak u poboljšanju prometa, krvotoka grada, ne treba puno novca i preskupih javnih projekata, već je važno imati viziju, dobru ideju i sluh za potrebe građana - ističe Ostojić.

Tvrdnje potkrepljuje podatkom da se projekt temelji na željezničkoj infrastrukturi koja već postoji i u koju ne treba previše ulagati.

Prema Ostojićevu predizbornom obećanju, oživljavanje željeznice građanima bi uvelike skratilo vrijeme potrebno za odlazak na posao ili u školu.

U planu je i gradnja besplatnih parkirališta na kojima bi građani ostavili automobile i iz prstena do centra grada stigli za desetak minuta.

- Cijena željezničke karte bila bi konkurentna parkiranju u centru grada. Na taj način potaknut ćemo vozače da automobile besplatno parkiraju na obodu željezničkog prstena i da se željeznicom jeftino dovezu u centar grada ili do svog ureda - objašnjava Ostojić i dodaje kako će se riješiti i problem ako putnik mora ići dalje od željeznice. - Na izlasku iz vlaka čekat će ih tramvaj koji će ih za cijenu već kupljene karte prevesti dalje. To je integracija željeznice i gradskog prometa - kaže Ostojić.

Platili 5000 kuna

Osim novih stajališta koja bi se tek trebala graditi, projekt se odnosi i na već postojeću liniju prigradskog vlaka od Zaprešića do Dugog Sela.

Jednosatni najam vlaka, kojim je predstavio projekt i novinare poveo u obilazak, Ostojićev je stožer platio pet tisuća kuna.

Vraćajući se na Glavni kolodvor, koji je bio i polazišna točka obilaska, predstavljanje je završeno u revijalnom tonu pjesmom iz filma “Vlak u snijegu” - “Kad se male ruke slože”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 00:54