Hrvati će za predstojeće blagdane potrošiti pola milijarde kuna više nego u istom lanjskom razdoblju, pokazuju projekcije Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Prema njihovim procjenama, potrošnja u prosincu trebala bi doseći 12,5 milijardi kuna, dok je lani iznosila oko 12 milijardi. Radi se o očekivanom rastu od 4,16 posto. Među proizvodima koje Hrvati najviše kupuju za blagdane su dječje igračke, kozmetika, odjeća i obuća, ali i hrana i pića. Sve više se kupuje i elektronika, posebno mobiteli, videoigrice i računala. Česti blagdanski pokloni su i knjige, a 'u igri' je i kupnja božićnih dekoracija, ističu u HGK.
- Rast procjene za 2017. temelji se na rastu prometa u trgovini na malo već 37 mjeseci za redom, što je nezabilježeno otkad DZS vodi te podatke - istakla je Tomislava Ravlić, pomoćnica direktorice za trgovinu Sektora za trgovinu HGK.
- Prosjek rasta prometa u trgovini na malo u 2017. će, prema procjenama HGK, biti veći od pet posto, dok je u 2016. iznosio 3,5 posto na razini cijele godine. Podaci pokazuju da blago rastu indeksi pouzdanja, raspoloženja i očekivanja potrošača, što znači da možemoočekivati nastavak dobrih kretanja po pitanju potrošnje, ne samo blagdanske, već i ukupne - poručila je Ema Culi, direktorica HGK-ova Sektora za trgovinu.
Iz HGK poručuju kako je blagdanski šoping i dobra prilika za kupnju domaćih proizvoda, čime se podupire i hrvatsko gospodarstvo u cjelini.
Prema njihovim procjenama, potrošnja u prosincu trebala bi doseći 12,5 milijardi kuna, dok je lani iznosila oko 12 milijardi. Radi se o očekivanom rastu od 4,16 posto. Među proizvodima koje Hrvati najviše kupuju za blagdane su dječje igračke, kozmetika, odjeća i obuća, ali i hrana i pića. Sve više se kupuje i elektronika, posebno mobiteli, videoigrice i računala. Česti blagdanski pokloni su i knjige, a 'u igri' je i kupnja božićnih dekoracija, ističu u HGK.
- Rast procjene za 2017. temelji se na rastu prometa u trgovini na malo već 37 mjeseci za redom, što je nezabilježeno otkad DZS vodi te podatke - istakla je Tomislava Ravlić, pomoćnica direktorice za trgovinu Sektora za trgovinu HGK.
- Prosjek rasta prometa u trgovini na malo u 2017. će, prema procjenama HGK, biti veći od pet posto, dok je u 2016. iznosio 3,5 posto na razini cijele godine. Podaci pokazuju da blago rastu indeksi pouzdanja, raspoloženja i očekivanja potrošača, što znači da možemoočekivati nastavak dobrih kretanja po pitanju potrošnje, ne samo blagdanske, već i ukupne - poručila je Ema Culi, direktorica HGK-ova Sektora za trgovinu.
Iz HGK poručuju kako je blagdanski šoping i dobra prilika za kupnju domaćih proizvoda, čime se podupire i hrvatsko gospodarstvo u cjelini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....