VELIKI ZAOKRET

ZUCKERBERG NAJAVIO RADIKALNE PROMJENE Hoće li svojim korisnicima dopustiti da budu anonimni?

Facebook je igrajuće se sa identitetima korisnika i dozvoljavanjem nadimaka na Instagramu već zaradio oko 1 milijardu dolara
 AP Photo/Eric Risberg

Kroz deset godina postojanja Facebooka jedna je stvar bila konzistentna - da bi učinili bilo kakav korak morali ste to činiti pod punim imenom i prezimenom. No, u intervjuu kojeg je Mark Zuckerberg dao Bloomberg Businessu povodom nadolazeće desete obljetnice dao je naslutiti neke zaista radikalne promjene koje bi mogle uslijediti na tom području, piše Huffington Post.

"Mislim da smo stigli do točke kada se ne moramo držati početne ideje s jasnim identitetima. Našim je korisnicima teret ako su uvijek prisiljeni djelovati pod svojim stvarnim identitetom", rekao je Mark Zuckerberg, ali pritom nije specificirao u kojem će se smjeru razvijati ova ideja. No, jedno je sasvim jasno. Facebook je igrajući se sa identitetima korisnika i dozvoljavanjem pseudonima na Instagramu već zaradio oko 1 milijardu dolara.

Putem ove aplikacije za dijeljenje fotografija korisnici pod pseudonimima dijele svoje amaterske uratke. Nedavno su iz Facebooka najavili i lansiranje aplikacije 'Creative Labs' koja će se sastojati od nekoliko samostalnih aplikacija. Prva će se zvati 'Paper', a njeno lansiranje najavljeno je za 3. veljače.

Da ovaj radikalan potez iz Facebooka bude nešto jasniji potrebno je vratiti se u 2004. godinu kada je upravo ta društvena mreža učinila ono što, primjerice, My Spaceu nikada nije uspjelo. Od korisnika su tražili da se jasno i otvoreno predstave te su tako uveli red u kaotična internetska bespuća u kojima nikada nije do kraja jasno tko vreba iza pojedinog profila. Upravo je autentičnost bila dio njihove filozofije. Sada, u 2014. pred Facebookom je novi izazov jer Twitter i Snapchat svojim korisnicima dozvoljavaju anonimnost i ozbiljno ugrožavaju Facebook.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 10:56