LONDON - U jednom od rijetkih intervjua, u povodu pet godina postojanja YouTubea , šef popularnog portala za objavljivanje videosadržaja Chad Hurley (33) izjavio je kako je njegovu timu cilj podizanje gledanosti sa 15-ak minuta dnevno na pet sati, što je prosječno gledanje televizije.
Povećanje gledanosti značilo bi otvaranje globalnog tržišta reklama namijenjenih televiziji i YouTubeu pa bi portal, koji je 2006. za 1,65 milijardi dolara kupio Google, mogao zagrabiti u globalni televizijski oglašivački kolač vrijedan 450 milijardi dolara.
Spajanje interneta i TV-a
Mlada ekipa koju je YouTube učinio superbogatašima ističe da će u budućnosti biti sve više uređaja spojenih s internetom te kako se može očekivati da će se internet i televizija izjednačiti u važnosti kao platforme za objavljivanje videomaterijala.
- Ljudi svijet televizije i svijet interneta vide kao različite načine za distribuciju videosnimki. No što će se dogoditi kad televizija bude povezana s internetom i kad se ta dva svijeta sudare i spoje? To je budućnost - kaže Hurley. Ističe da sve veće povezivanje mobitela, kompjutora i televizije vodi u tom smjeru.
Rast profita i promjene u oglašavanju očekuje i Salar Kamangar, jedan od menadžera u YouTubeu, koji ističe da su nove medije već prepoznali veliki medijski igrači poput Disneyja i Sonyja.
- YouTube se trenutno u prosjeku gleda od 10 do 15 minuta na dan. No malo je vjerojatno da se za deset godina većina medijskog sadržaja neće prenositi preko interneta - izjavio je Kamangar.
Najveći website
YouTube je trenutno treći najveći website na svijetu, poslije Googlea i Facbooka. Svaki dan ima milijarde posjeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....