Pregled mrežnih stranica europskih medija doveo je do zaključka da se Pelješkom mostu posebno veseli germanofono područje. I lijevo naginjući njemački Der Spiegel i desno orijentirani Focus objavili su da Hrvatska pušta u promet Pelješki most.
Der Spiegel piše neutralno: "Hrvatska otvara most preko Jadrana; Strateški važna poveznica, projekt vrijedan 418 milijuna eura koju je EU sufinancirala, sagradila kineska kompanija." Focus u naslovu kaže da je otvoren Pelješki most, nova poveznica s južnom Dalmacijom. Ali u tekstu, kao i većina ostalih medija, podsjeća na sporove koji su postojali između Hrvatske i BiH oko izgradnje mosta. Frankfurter Rundschau će naglasiti da je most obilaznica i prečac. Njemački mediji ne posežu za agencijskim vijestima nego same pišu tekstove uz panoramske slike.
Češke Lidové noviny pišu o "epohalnom momentu" za Hrvatsku jer "Dubrovnik više nije u opasnosti da bude odsječen od ostatka zemlje".
U zemlji iz koje je došao izvođač radova, Narodnoj Republici Kini, China Daily, glasilo na engleskom, piše o otvaranju mosta koji će "produbiti uzajamno korisne odnose Kine, Hrvatske i EU. Citiraju Qi Qianjina, kineskog ambasadora u Zagrebu, koji je za kinesku agenciju Xinhua rekao da je most "prominentan projekt promocije kineske opreme, tehnologije i znanja u građevinskoj industriji u Hrvatskoj i svijetu".
Talijanska agencija ANSA objavila je kratak tekst o otvaranju, a Il Gazzettino nas podsjeća da Pelješac ima i talijansko ime: Sabbioncello. Dodajući da je most najduži u Hrvatskoj.
AFP (Agence France-Presse) donosi opsežniji reportažni tekst u kojem citira stanovnicu Orebića, ali i navodi da su se dužnosnici u Bosni žalili da će otežati pristup brodova veće tonaže njihovoj jedinoj luci. Vijest je naslovljena "Hrvatska otvara most oko Bosne kako bi došla do Dubrovnika", a preuzima ju i Al-Jazeera koja će naslov promijeniti ističući da je riječ o mostu koji je Hrvatska dugo čekala i kojim zaobilazi (bajpasira) Bosnu.
I tako dolazimo do susjednih država. U Sloveniji je ugledno ljubljansko Delo objavilo tekst naslova "Slovenski projekt, europski milijuni i kineske ruke su povezali Hrvatsku". Autor Novica Mihajlović piše kako će se "otvaranje Pelješkog mosta ponovno, nakon više od 300 godina, spojiti jug Dalmacije s ostatkom Hrvatske. Gradnju, koju susjedi smatraju infrastrukturnim projektom stoljeća, pratio je niz ozbiljnih izazova, no najveći, poskupljenje sirovina u posljednje vrijeme, ipak je izbjegnut".
U Srbiji je agencija Tanjug objavila vijest u kojoj se navodi da je "most dio projekta "putne povezanosti s južnom Dalmacijom" i predstavlja najvažniji geostrateški projekt od nacionalnog interesa, jer njegovom je izgradnjom uspostavljen teritorijalni kontinuitet hrvatskog teritorija". Crnogorski dnevni list Vijesti hvata se dijela priče koji je važan za njihovu zemlju i podsjeća da je most gradila ista kineska kompanija, China Road and Bridge Corp, koja gradi i kontroverzni autoput od obale do granice sa Srbijom koji je Podgoricu zamalo, da nisu uskočile privatne europske i američke banke, mogao baciti u dužničko ropstvo u odnosu na Beijing (Peking). Gazeta Express s Kosova javlja da se "danas u Hrvatskoj otvara most koji će transformirati putovanja na Balkanu".
Mediji iz BiH donose osnovne informacije o otvaranju mosta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....