POSLJEDNJA GRANICA

SVEMIRSKI SELFIJI I VODENE LOPTICE Posada ISS-a uživa u najboljem pogledu i eksperimentira u bestežinskom stanju

Screenshot/YouTube

Objavom selfija svojih nogu na nekoj plaži na društvenim mrežama sigurno ćete prikupiti mnoštvo lajkova i komentara, pogotovo ako se radi o nekoj božanstvenoj plaži na skrivenoj i ekskluzivnoj lokaciji.

Astronauti Međunarodne svemirske postaje (ISS) vidjeli su te vaše selfije i odlučili još jednom odgovoriti na pitanje tko ima najbolji pogled na ljepotu našeg planeta.

Kako to obično biva na društvenim mrežama, korisnici su ovu objavu shvatili kao izazov te su pokušali replicirati vlastitim 'svemirskim' selfijima, no jedino što su uspjeli je nasmijati druge korisnice svojim 'dovoljno blizu' ('close enough') varijantama. Juan Rios autor je najbolje takve fotografije te je za svoj trud nagrađen s preko 2 tisuće lajkova.

Not your typical feet and beach selfie...

Posted by International Space Station on Thursday, October 8, 2015

(Kliknite na komentare ispod fotografije kako biste vidjeli najbolju 'close enough' fotografiju)

No, osim što se vole hvaliti svojim unikatnim pogledom na Zemlju, astronauti ISS-a provode i testove koji donose nove spoznaje i u određenoj mjeri usmjeravaju znanstvena istraživanja. Astronauti koji borave u ISS drugim Zemljanima provodeći takve eksperimente pokazuju kako pogled iz drugog kuta na poznatu stvar može otkriti nešto novo i neobjašnjivo.

Ovaj puta ekipa ISS-a odlučila se poigrati s većom kapljicom vode, malo bojila za hranu te s jednom tabletom protiv žgaravice. Rezultate možete vidjeti u videu, a za maksimalno uživanje, video svakako pogledajte u preporučenoj 2160p rezoluciji (ako to vaše računalo može podnijeti).

Međunarodna svemirska postaja najveće je umjetno tijelo koje se nalazi u Zemljinoj orbiti, a često se može vidjeti i golim okom. Njezina prva komponenta lansirana je u orbitu 1998. godine, a dodatne komponente su se dopremale ruskim raketama Proton i Soyuz te američkim svemirskim šatlovima. Trenutno u ISS-u boravi šest astronauta: Scott Kelly (NASA), Mikhail Kornienko (RSA), Oleg Kononenko (RSA), Kimiya Yui (JAXA), Kjell N. Lindgren (NASA) i Sergej Volkov (RSA).

25. travanj 2024 13:18