Putnici na letu Moskva - Beograd bili su tri dana zarobljeni u zračnoj luci Šeremetjevo u Rusiji, a pritom im se iz srpske aviokompanije 'Air Serbia', kako tvrde, nitko nije obratio.
Jedan od putnika izjavio je za portal Nova.rs da je ostao zapanjen 'neorganiziranošću aviokompanije' nakon neočekivanih problema.
- Znao sam da može doći do neočekivanih problema na letu za Beograd i iz Moskve, zbog cijele situacije, ali na to sam i bio spreman. Ali zapanjen sam ponašanjem ljudi iz tvrtke 'Air Serbia’ koji nas tri dana nisu kontaktirali dok smo bili zaglavljeni na Šeremetjevu. Među nama su bili i članovi posade, njihovi zaposlenici, koji su bili u istoj situaciji kao i mi, niti njih nitko iz tvrtke u kojoj rade nije kontaktirao, započeo je svoju ispovijest jedan od putnika nesretnog leta koji je u srijedu trebao krenuti iz Moskve za Beograd.
Problemi su počeli kada su ruski aviomehaničari prilikom pregleda letjelice Airbus 320 utvrdili probleme s oplatom na jednom motoru. Kvar je popravljen odmah u zračnoj luci, jer, piše portal, nije riječ o većoj komplikaciji, no, kako navode, zbog 'političke situacije' Airbus nije priznao taj popravak pa zrakoplov nije mogao poletjeti za glavni grad Srbije.
Putnici, među kojima su bili uglavnom državljani Srbije i Rusije, njih oko 170, ostali su u iščekivanju novog leta za Beograd.
- Nismo znali što se događa. Let su najavili, pa otkazali, i tako unedogled. Osiguran nam je smještaj u hotelu u zračnoj luci, ali nismo smjeli spavati, jer nismo imali nikakve informacije hoće li i kada avion poletjeti za Beograd. Nevjerojatno je da je let Moskva - Beograd jedini let iz ruske prijestolnice za neku europsku zemlju, ne računajući Bjelorusiju, a pritom "Air Serbia' nema svog predstavnika u zračnoj luci, izjadao se putnik.
Čekanje se otegnulo na čak tri dana. Neki putnici kod sebe nisu imali osnovne potrepštine, a upali su u nove probleme jer, zbog sankcija nametnutih Rusiji, nisu mogli koristiti kreditne kartice niti promijeniti eure.
- Snašli smo se, pozajmljivali su nam putnici koji su kod sebe imali rusku valutu. Privatnim kanalima smo pokušavali nešto saznati, ali bezuspješno. Pokušali smo od Rusa u zračnoj luci provjeriti što se događa, ali oni su samo slijegali ramenima, ni oni nisu znali ništa. Ljudi su se budili svaka dva sata i provjeravali ima li novih informacija, kako im ne bi promaknuo let. Prilikom kupovine karata dali smo brojeve telefona, kopije putovnice, sve moguće podatke, čak i osobu za kontakt ako nam se nešto dogodi, ali nitko nije dobio nikakvu poruku od 'Air Serbia', objasnio je putnik za portal Nova.rs.
Zamjenski zrakoplov Airbus 319 stigao je tek tri dana kasnije. U njemu ima manje sjedala nego u zrakoplovu koji je trebao poletjeti.
- Sreća u nesreći je što su neki putnici odustali. Neki Rusi, koji su željeli doputovati u Beograd, rekli su da više ne žele čuti za Air Serbiju, a niti za Srbiju. Ja planiram tužiti aviokompaniju, a pretpostavljam da će i drugi učiniti isto. Njihovo ponašanje je nedopustivo, ispričao je ogorčeni putnik.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....