Papa Franjo nije baš najsretniji vatikanskim timom za komunikacije. Čelni čovjek Katoličke crkve u ponedjeljak je napao pretjeranu upotrebu pridjeva koji, prema njemu, baš i nemaju pretjeranog smisla.
- Potpali smo pod kulturu pridjeva i priloga, a zaboravili smo snagu glagola. Zašto govoriti "autentični kršćanin? To je kršćanin. Sama imenica "kršćanin", to jest "Ja sam Krist" je snažna - rekao je papa, a piše Guardian.
- Komunikator mora natjerati ljude da shvate težinu realnosti imenica koje odražavaju realnost ljudi. I to je misija komunikacija: da komuniciraju realno, bez uljepšavanja pridjevima i prilozima.
Tajništvo za komunikacije Svete stolice, koje vodi prefekt Paolo Ruffini, ove je godine prošlo kroz svojevrsno kadrovsko osvježenje. Tako je u srpnju papa imenovao Mattea Brunija ravnateljem Tiskovnoga ureda Svete Stolice - na toj je poziciji do prosinca prošle godine bio Amerikanac Greg Burke, bivši novinar Fox Newsa.
Svoj je govor timu za komunikacije papa Franjo započeo riječima:
- Moram pročitati govor, koji nije toliko dug, sedam stranica ima... Ali siguran sam da će nakon prve stranice većina vas zaspati - rekao je papa pa kasnije dodao:
- Komunikacija je za Crkvu misija. Ni jedna investicija nije prevelika za širenje Božje riječi. U isto vrijeme svaki se talent mora dobro potrošiti, tako da bude plodonosan.
Papa je zahvalio i svojem timu na vođenju njegova iznimno popularnog Twitter profila, ali uz malo upozorenje.
- Jednu stvar nikako ne smijete raditi, a to je reklamiranje. Ne smijete se ponašati kao posao koji želi privući više ljudi... Da upotrijebim tehnički izraz - ne smijete prozelitizirati. To nije kršćanski - zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....