Tek nakon smrti Stevea Jobsa počinju se posve otkrivati detalji njegova neobičnog života. Jedan od njih je zasigurno Jobsova opsesija nošenja crne dolčevite i plavih traperica.
Osnivač Applea i jedan od najutjecajnijih poduzetnika na svijetu, slavnu je odjevnu kombinaciju počeo nositi odjednom - jedan dan se jednostavno pojavio u crnoj dolčeviti i trapericama. Sve je zanimalo odakle ta nagla promjena, a tajnu je prije nekoliko dana otkrio Jobsov biograf Walter Isaacson.
Naime, Jobs je još 80-ih godina prošlog stoljeća posjetio tvornicu Sonyja koja ga je zadivila. Tamo je primijetio da svi zaposlenici nose identičnu odjeću. Istražio je zašto i otkrio kako je sve počelo nakon Drugog svjetskog rata kada nitko nije imao odjeću pa je Sony za sve svoje radnike kupio identičnu radnu odjeću.
Tim su se trendom povele i brojne druge japanske korporacije pa je nošenje identične odjeće ubrzo postalo način za zbližavanje zaposlenika i promicanje određene korporativne kulture. Steve je ostao toliko oduševljen tom idejom da je sličnu stvar pokušao pokrenuti i u Appleu, no bez uspjeha. Nakon brojnih negativnih reakcija morao je odustati.
Međutim, prilikom posjeta Japanu Jobs se sprijateljio sa Sonyjevim dizajnerom Issey Miyakeom kojeg je zamolio da mu dizajnira nekoliko crnih dolečeviti. Jednostavne su se majice Jobsu toliko svidjele da je zatražio Miyake da mu više stotina identičnih dolčevita.
Jobs se tijekom svojeg pojavljivanja u javnosti oduvijek trudio biti vizaulno prepoznatljiv od čega je i gotovo stvorio brend. Njegova će se autorizirana biografija 'Steve Jobs' na policama američkih knjižara naći krajem mjeseca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....