Tko je znao da je Ikeina četka za WC Bolmen svoj naziv zapravo posudila od istoimenog švedskog jezera?
Da će čovjeku Google, dok pretražuje informacije o mjestu Ektorp, prvo izbaciti fotografije različitih Ikeinih sofa?
Ima toga još hrpa - planina Järvfjället dijeli naziv s uredskim stolicama, Stubbarb - mjesto u južnoj Švedskoj posudilo je ime Ikeinim montažnim nogama, a pretraživanje zaseoka Höljes čovjeku će prvo izbaciti različite modele visećih lampi.
Primjera je na stotinu, toliko mnogo da je švedska turistička organizacija Visit Sweden Ikein nacionalni sentiment odlučila iskoristiti za novu promotivnu turističku kampanju.
Nisu mogli fulati - omiljeni brend švedskog namještaja jedan je od najprepoznatljivijih brendova na svijetu uopće, a u kombinaciji sa švedskim smislom za humor, kampanja "Otkrijte originale" iskorak je u inače prilično sterilnim turističkim kampanjama.
"Ikea je iskoristila na stotinu naših geografskih imena kako bi njima nazvala svoje proizvode, uključujući i koševe za smeće. Zamislite, čak i koševe za smeće! Vrijeme je da svijet sazna da sva ova imena pripadaju našoj divnoj zemlji. Zato zaboravite Ikeu. Otkrijte originale", poručuje duhovita Šveđanka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....