KUALA LUMPUR - Prema novim spoznajama malezijskih istražitelja, koji pokušavaju utvrditi što se zapravo dogodilo nakon misterioznog nestanka Boeinga 777 s 239 putnika i članova posade, avion je nedugo nakon što je iščeznuo s radarskih zaslona počeo raditi manevre poput kakvog vojnog mlažnjaka. Navodno je mahnito krivudao i naglo mijenjao visinu letenja s ciljem izbjegavanja radara.
Avion je u jednom trenutku došao na visinu od čak 45.000 stopa (gotovo 14 kilometara), što je 10.000 stopa više od standardne visine, da bi se ubrzo sunovratio na ispod 5.000 stopa (oko kilometar i pol).
Ovakvi drastični manevri morali su, prema malezijskim istražiteljima, biti poduzeti od strane nekoga tko je pod svaku cijenu htio izbjeći radare i naprosto nestati.
'Letio je jako nisko i jako brzo s ciljem izbjegavanja radara', tvrdi izvor blizak istrazi za britanski Sunday Times.
U međuvremenu, potraga za crnom kutijom i olupinom u Indijskom oceanu ide dalje, ali bi uskoro mogao biti smanjen njezin intenzitet, s obzirom da će za koji dan i teoretski biti nemoguće da kutija odašilje pulsirajući signal.
Malezija ne zna za navodni kopilotov telefonski razgovor
Malezija je u nedjelju zanijekala da je kopilot nestalog Boeinga 777 Malaysia Airlinesa pokušao nekoga nazvati telefonom prije samog nestanka zrakoplova s radara i istaknula da se istraga o putnicima nastavlja.
Malezijski tisak objavio je u subotu da je kopilot Fariq Abdul Hamid pokušao nekog nazvati svojim mobitelom prije samog nestanka zrakoplova s radara.
Poziv je bio prekinut, možda zato što se zrakoplov brzo udaljio od releja, navodi New Straits Times.
Malezijski ministar prometa rekao je u nedjelju da ne zna za taj poziv. "Koliko ja znam, ne", rekao je Hishammuddin Hussein novinarima. (H)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....