ŠIRENJE BIZNISA

McDonald‘sov veliki udar na Starbucks: ‘Otvaramo novi lanac restorana, posluživat ćemo specijalna pića‘

Ime novog brenda dolazi od maskote “McDonaldlanda”, izvanzemaljca koji žudi za njihovom hranom

Najava CosMc‘s znaka koju je objavio McDonald‘s

 Screenshot/McDonald‘s

McDonald‘s je najavio globalno proširenje i nove restorane u retro stilu pod nazivom “CosMc‘s”, koji bi mogli postati konkurencija poznatom lancu Starbucks, prenosi BBC.

Prema detaljima koje su objavili, restorani bi trebali biti fokusirani na topla i hladna specijalizirana pića, zauzimajući isti dio tržišta kao Starbucks. Prvo otvorenje i "testiranje koncepta" najavljeno je krajem tjedna u naselju Bolingbrook nedaleko Chicaga, a cilj im je otvoriti sveukupno deset lokacija do kraja 2024. godine na području Teksasa.

Bolingbrook se nalazi u blizini sjedišta McDonald‘sa i prema jelovniku, restoran će biti fokusiran na specijalizirana pića s dodacima poput Churro Frappea ili S‘Mores Cold Brew kave. Uz pića, posluživat će i poneka poznata McDonald‘s jela kao što su Egg McMuffins.

image

Jelovnik CosMc‘s

Screenshot/McDonald‘s

Ime novog brenda dolazi od maskote “McDonaldlanda”, izvanzemaljca koji žudi za njihovom hranom i koji se pojavljivao u reklamama kasnih 1980-ih i ranih 1990-ih.

Njihov novi pothvat CosMc‘s nudi kupcima priliku da naprave "vanzemaljske" kreacije pića, prilagođavajući svoja pića raznim dodacima kao što su sirupi s okusom ili poznatim slatkišima.

Ovaj koncept je opisan kao novi pokušaj lanca brze hrane da se probije u unosno tržište kave, pogotovo u SAD-u gdje više od pola zemlje pije barem jednu šalicu kave dnevno. Još su 2008. godine najavili dovođenje barista i aparata za kavu u svoje američke restorane, ali ideja nikad nije zaživjela.

image

Jelovnik CosMc‘s

Screenshot/McDonald‘s

McDonald‘s već ima lanac kave i slatkih poslastica pod nazivom McCafe, koji je najveći uspjeh postigao u Australiji. Chris Kempczinski, direktor McDonald‘s rekao je da se investitori ne bi trebali previše uzbuđivati ​​oko CosMc-a, ali vjeruje da bi ideja mogla zaživjeti i globalno.

- Razvoj ideja koje funkcioniraju samo na jednom tržištu nije vrijedan našeg vremena - dodao je.

Istovremeno, planira se proširenje McDonald‘s restorana s otvorenjem 10 tisuća novih lokacija diljem svijeta do 2027. godine, od kojih će većina biti u Kini, koja je drugo najveće tržište lanca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 01:50