Kozmetička tvrtka "Lush" je u petak zatvorila svoje račune na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu, navodeći svoju zabrinutost oko štetnosti društvenih medija nakon otkrića Frances Haugen,zviždača Facebooka, piše Business Insider.
- Na isti način na koji su se desetljećima zanemarivali i omalovažavali dokazi protiv klimatskih promjena, sada se uglavnom zanemaruje zabrinutost zbog ozbiljnih učinaka društvenih medija - rekla je tvrtka u svom priopćenju za javnost ranije ovog tjedna.
Lushova objava stigla je neposredno uoči jednog od najvećih dana kupnje u cijeloj godini, odnosno, Crnog petka, a brend je u potpunosti očekivao da bi gubitak veze s milijunima kupaca koji prate njihove društvene mreže mogao naštetiti njihovom poslovanju.
Izvršni direktor Mark Constantine prihvatio je taj kompromis.
- Sretan sam što sam izgubio 10 milijuna funti napuštanjem Facebooka - rekao je za The Guardian, misleći na novac (13,3 milijuna dolara) za koji očekuje da bi tvrtka mogla izgubiti zatvaranjem svojih računa.
Lushovi Facebook i Instagram računi imali su ukupno 10,6 milijuna sljedbenika, prema The Guardianu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....