Na policama vašeg najbližeg dužana uskoro biste mogli kupiti mlijeko koje će proizvesti najprepoznatljiviji svjetski brand - Coca-Cola.
Da, dobro ste čuli. Multinacionalna tvrtka koja proizvodi razna gazirana i negazirana bezalkoholna pića ponudit će posve novi prozivod za koji vjeruju da će im donijeti "kišu novca".
Zvat će se Fairlife i koštat će dvostruko skuplje od uobičajene cijene mlijeka. Na policama američkih dućana naći će se u prosincu.
Mlijeko Coca-Cole neće sadržavati laktozu te će sadržavati 50 posto više proteina i kalcija od normalnog mlijeka, kao i 30 posto manje šećera.
U Coca-Coli tvrde kako je njihovo mlijeko ukusnije od drugih, a proizvodit će se na ekološkim mliječnim farmama.
- Ne očekujemo veliku zaradu u prvih nekoliko godina, ovo je dugoročno ulaganje s ciljem izgradnje branda. No, ako sada napravimo dobru stvar, kasnije ćemo imati kišu novaca, objašnjava Sandy Douglas, šef Coca-Cola za Sjevernu Ameriku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....