Coca-Cola je u ponedjeljak objavila veliku globalnu promjenu pakiranja svojih napitaka u sklopu strategije "jednog brenda". Ključni grafički element koji će vizualno objedinjavati sve vrste napitaka Coca-Cole, uključujući dijetalnu i Zero inačicu, bit će crveni disk.
Šef Coca-Cole zadužen za globalni dizajn James Sommerville u izjavi je istaknuo da unifikacija brendova putem dizajna označava prvi put u 130-godišnjoj povijesti da se ikonični Coca-Colin vizualni identitet dijeli diljem proizvoda na takav istaknuti način.
Proizvodi s novim dizajnom pojavit će se na policama trgovina prvo u Meksiku početkom svibnja, a zatim diljem svijeta tijekom 2016. i 2017. godine. Novo pakiranje će u SAD stići tek sljedeće godine, zbog postojećih i već unaprijed isplaniranih marketinških akcija vezanih uz dosadašnje pakiranje.
Prilagođavanje pakiranja označit će da Coca-Cola više neće imati podbrendove, već samo "varijante".
Globalno prepoznatljiv brend bori s smanjenjem potrošnje zaslađenih gaziranih pića, jer potrošači sve više paze na količinu konzumacije šećera. U SAD-u je Coke i dalje na samom vrhu brendova gaziranih pića, ali je u 2015. pao obujam za 1%, dok je Diet Coke pao 5,6 posto.
Na stvaranju novog 'One Brand' pakiranja radilo je šest globalnih dizajnerskih agencija, a crveni disk prvi je put korišten 1930-ih na ručno oslikanoj reklami za Coca-Colu.
Foto: Coca-Cola
Suvremenu verziju crvenog diska dizajnirao je 1947. godine Archie Lee, kreativni direktor agencije D'Arcy Advertising, i ta je verzija inspirirala globalnu kampanju 'Okusi osjećaj' s kojom je Coca-Cola krenula u siječnju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....