OVAJ NAŠ OTOK JE HIT

Neka mjesta premašila su brojke iz 2019., kampovi posluju 40% bolje, no promijenila se struktura gostiju

Prošle sezone grad Korčula ostvario je 50 posto noćenja iz 2019., a ove je, do 7. kolovoza, na razini od 68 posto noćenja iz 2019.
 Božidar Vukičević/Cropix

Nova brošura, novi logo i slogan, poboljšana web stranica, samo su neke od važnih stvari koje su u ovoj sezoni dovršili u Turističkoj zajednici grada Korčule. Sve su one dio posebne priče o projektnom udruživanju svih turističkih zajednica na ovom poznatom otoku.

Prošle godine, kad je omogućeno to zajedničko udruživanje turističkih zajednica, osigurana financijska sredstva stvorila su dobre uvjete za promociju cijelog otoka.

- Radimo razne zajedničke projekte poput kreiranja biciklističkih ruta otoka Korčule, što nam je ove godine prioritet koji želimo završiti do iduće sezone. Cilj nam je da izbrendirati otok kao idealno mjesto za aktivni turizam - istaknula je direktorica TZ-a Korčule Hana Turudić, dodavši kako se nadaju na taj način dobiti bolje rezultate za predsezonu i posezonu.

image
Hana Turudić, direktorica TZ Korčula
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix

Kompletna ponuda

Osim toga, web stranica koju su kreirali ima nekoliko opcija kojih dosad nije bilo.

- Osim što sadrži svu turističku ponudu otoka, preko nje mogu se kupiti ulaznice. Smatramo da će se kupnjom on line ulaznica smanjiti veliki redovi ispred znamenitosti, poput Katedrale i Opatske riznice, ali i za naš novoobnovljeni Gradski muzej - istaknula je Turudić. Ovom je sezonom iznimno zadovoljna.

Prošle turističke sezone grad Korčula ostvario je 50 posto noćenja iz 2019., a ove je, do 7. kolovoza, na razini od 68 posto broja noćenja iz 2019.

image
Božidar Vukičević/Cropix

- Gledamo vrlo optimistično na završetak ove turističke sezone. Samo ovaj prvi tjedan u kolovozu na razini je od čak 92 posto noćenja iz 2019. te 73 posto dolazaka za grad Korčulu. Međutim, pojedina mjesta na Korčuli ostvaruju puno bolje rezultate, poput Pupnata koji ima čak četiri posto više - naglasila je direktorica. Privatni smještaj je na razini od 91 posto, hoteli su na 80 posto, a kampovi imaju povećanje od 40 posto u odnosu na broj noćenja iz 2019. godine.

Vinari i OPG-i

Pandemija je donijela i promjenu u strukturi gostiju.

- Ove godine, u top pet, prevladavaju gosti iz Hrvatske, Slovenije, Poljske, Njemačke i Srbije. Prijašnjih godina na tim viskom mjestima imali smo goste iz Velike Britanije i SAD-a, koji su za sada na osmom i devetom mjestu. No, vjerujem da će se do kraja mjeseca i to promijeniti jer su sve brojniji letovi iz tih zemalja - predviđa Turudić.

Kvalitetne goste privlače vrhunskom ponudom. - Svi ugostiteljski objekti, vinari i OPG-i svake godine rade na poboljšanju kvalitete, kako proizvoda tako i usluga. Na našem području možete pronaći pet do šest renomiranih vinara i nagrađivane OPG-e, i na nacionalnoj i na lokalnim razinama. Vjerujemo da je i ta eno-gastro ponuda važna karika u stvaranju dobre turističke priče grada Korčule - zaključila je Turudić.

image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
image
Božidar Vukičević/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 09:57