Opera pod zvijezdama, Piano night, Showdance petkom, kućni bend dva do tri puta tjedno, prezentacije maslinovih ulja..., krenula je ambiociozno nabrajati ambiciozna voditeljica marketinga Tina Bašić, da sam u jednom času zavapio:
- Malo lakše, molim vas...
Jer, tu, naime, nije bio kraj događanjima u marini Frapa.
- Posebno smo ponosni, pak, i na Frapa Business kup, poslovnu regatu koja služi i kao svojevrsni teambuilding, a od 11. do 15. kolovoza održava se i "Marina Frapa Tuna Fever", big game fishing, nakon kojeg će na svečanom gatu biti tuna i spravljena, besplatno za sve goste i posjetitelje koji se ovdje nađu.
S Bašić na čelu, čiji entuzijazam obara, Frapa radi važan iskorak: naoko elitnu marinu otvara gradu Rogoznici i njenim gostima, kao i mještanima. Suživot, to je riječ koja se traži.
- Posebno ljudi vole PIano Night, to je najtraženiji event gdje se skupi i po stotinu ljudi van marine, i to bez ikakva marketinga. A, zapravo, to i jest smisao: zamislili smo cijelu priču da ljudi i van marine shvate da je Frapa poželjno, a ne elitno i zatvoreno mjesto. Dapače. Naravno, programe smo prilagodili epidemiološkim vremenima - dodaje šefica marketinga koja je, inače, još donedavno radila u Zagrebu, da bi se jednog jutra probudila, dala otkaz i vratila se kući, u Dalmaciju.
- I sada ovdje, ujedno, i našla sebe - lutamo malo do privatnog života, pa zaključujemo:
- Ideja je mnogo, no dosta će toga regulirati covid. Što ga se prije riješimo, prije ćemo đstartati i nove programe, na ponos marini, ali i na radost nautičara i svih ljudi i gostiju iz Rogoznice. Ono što bismo posebno voljeli, kada govorimo o nautici, onda je to svakako pridodati još regata. No prostora za daljnji iskorak je mnogo, i tome se neizmjerno veselim - zaključuje Bašić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....