MARINA FUNTANA

Besplatna usluga u koronakrizi: ‘Tijekom zime pregledavali smo brodove i slali slike vlasnicima‘

Bilo nam je važno da gosti znaju čak i u lockdownu da je sve u redu i da se, dok ih nema, vodi briga o njihovim barkama, kažu u Funtani
Dušan Orlović, direktor marine Funtana
 Tomislav Krišto/Cropix

Iskazati se kao dobar domaćin, prvo je pravilo marine Funtana. Od toga ni pedlja ne odstupa direktor Dušan Orlović.

Rođeni Funtanjanin, koji je u ovoj marini na zapadnoj obali Istre, u ribarskom mjestašcu poznatom po brojnim izvorima pitke vode (funtana, fons - izvor), odrastao, prošao put od studenta sezonca pa recepcionara do menadžera i direktora, smislio je zimus kako umiriti goste od marine odsječene zbog korone. Ponudio im je, kako nam je ispričao, potpuno besplatno kompletnu kontrolu broda, detaljan izvještaj i fotografije na daljinu. A što drugo napraviti kada se zbog virusa cijeli život vodio na daljinu.

- Bilo nam je važno da gosti znaju čak i u lockdownu da je sve u redu i da se, dok ih nema, vodi briga o njihovim barkama. Na kraju je tu našu ponudu, od 180 brodova koliko ih je ovdje, prihvatilo više od polovice - govori i dodaje da su zvali svakog gosta ponaosob i objašnjavali mu što to, zapravo, nude.

image
Dušan Orlović, direktor marine Funtana
Tomislav Kristo/Cropix

Provjetravanje

Akcija da se uz pristanak gostiju prekontroliraju njihovi brodovi počela je lani, a nastavila se i početkom ove godine. Osoblje marine otvorilo bi vrata i prozore broda, prozračilo ga, saniralo vodu i vlagu, napunilo brod strujom i popravilo sitnicu, dvije. Poslije toga bi sve to fotografirali i vlasniku poslali izvještaj.

Nije domaćinstvo marine Funtana rezervirano samo za izvanredne okolnosti. Naime, svake godine za stalne goste osmisle nekakav poklon i sitno iznenađenje, opravdavajući činjenicu da su marina koja zna ime svakoga svojeg gosta.

- Tražimo uvijek nekakav znak pažnje za goste i uvijek je to nešto od naših lokalnih i domaćih proizvođača - ističe.

image
marina Funtana
Tomislav Kristo/Cropix

Paket osiguranja

Marina Funtana ima nekoliko restorana, kafića, supermarket, servis... U njoj vladaju mir i tišina. Direktor napominje da je ta obiteljska oaza od ove godine svoju ponudu dopunila i novim tehnologijama. Riječ je o osiguranju brodova modernim senzorima sustava Sense4boat, iza kojeg stoji Krešimir Žic, vlasnik IT tvrtke Marine Cloud iz Punta.

Gosti se odsad, priča Orlović, za oko 18 eura mjesečno mogu pretplatiti na osiguranje, i to za najveći paket, koji uključuje tri senzora: jedan za detektiranje stanja baterije, drugi za praćenje vode u santini, a treći za temperaturu u motornom prostoru. U slučaju da sustav detektira problem, u nekoliko sekundi alarmira marinu i vlasnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 23:08