Tamo s lijeve strane puca pogled na Eufemiju. Zdesna se naslonio cijeli kompleks Monte Mulinija. A ispred nas se odjednom ukazuje Grand Park suptilno uronjen u okoliš, a ispod njega uronjeni su murinzi najluksuznije marine Jadrana...
ACI marina Rovinj. I njezinih pet sidara. Brušeni beton i kamen, komfor, čuvari, specijalizirana posada, u detalj osmišljeni sanitarni čvor, 24-satni videonadzor, čuvar koji točno u minutu svakoga sata prošeta gatovima... I mir. I jutarnja kava uz nacrtani pogled prema rovinjskom starom gradu, besprijekornoj arhitektonskoj bravuri, koja osvaja.
Zalog optimizma
Ne samo zbog toga projekt u koji je uloženo 150 milijuna kuna, što je najveća ACI-jeva investicija u posljednjih 20-ak godina, lagano postaje top-destinacija za malo drugačije goste. One dubljih džepova, koji traže marinu na visokoj nozi.
- Iskreno ću vam kazati da su gosti oduševljeni. To je njihov prvi dojam, a znamo da je on možda i najvažniji. Istina, lani smo prekasno otvorili, ove nas je godine napala i korona, ali ostvarivanje planove ide u skladu s vremenom. I daje rezultate, koji su opipljivi - kaže direktor Goran Bilić.
Zalog optimizma leži već u prvoj brojki: prije je prosjek brodova bio 11 metara, sada je na 17, s tendencijom rasta.
- Naš putokaz i smjer daljnjeg djelovanja je stvaranje nautičke oaze, koja se bazira na većim plovilima, i gostima više platežne moći. Njima je ujedno omogućen cijeli spektar ugode: od pristupa, preko personaliziranog pristupa, spoj s hotelom, u kojem mogu koristiti usluge wellnessa, dva ureda rent-a-cara, koji nudi luksuzna vozila za, primjerice, što lakši i ugodniji transfer do zračne luke, mogućnost da se iz hotelske sobe liftom direktno dolazi do brodova, riblji restoran koji, po meni, spada među najbolje koje imamo, uskoro ćemo formirati i specijalizirane trgovine koje nude svojevrsni “one stop shop”... Uglavnom, još smo uvijek u periodu profiliranja destinacije, no on definitivno daje rezultate.
Cijene dosad uglavnom ističu čarter-gosti manjih plovila, što Bilića ne obeshrabruje. Jer, ovdje su vlasnici 20 i više metarskih brodova uglavnom industrijalci, vlasnici velikih tvrtki i koncerna, arhitekti, a velik broj brodova koji su u njemu dolaze na brodovima od 25 metara naviše, čiji tjedni najam stoji oko 50 do 60 tisuća eura dnevno. Upravo ćete stoga rijetko vidjeti nekog od njih na gatu, jer - jednostavno - oni sav komod koji trebaju imaju na brodu. Uostalom, neslužbeno, lani je Rovinjem prokrstarila gotovo cijela hrvatska nogometna reprezentacija. U tišini i diskreciji, što je ključno, naglašavaju, zbog čega primjerice, u marini nema ni dizalice.
192 veza
- Ali smo zato u kontaktu sa specijaliziranim tvrtkama, koje u bilo kojem času gostima nude adekvatnu pomoć... S obzirom na to da imamo 192 veza, mnogo je lakše biti s gostima u kontaktu, osluškivati i ispunjavati njihove želje. No, najbolje povratne informacije dobivamo od skipera s tih brodova, koji su prošli cijelo Sredozemlje i definitivno su nam najbolji pokazatelj što radimo. Njihove informacije otkrivaju preferencije vlasnika.
A oni govore da je ovo jedna od najboljih marina gdje su bili. Napravili smo mi štošta; sustav grijanja i hlađenja koji, primjerice, crpi morsku vodu, koji ne stvara ventilatorsku buku, sanitarni čvorovi s podnim grijanjem u zidovima između WC-a, te staklenim zidovima u tuš-kabinama, zbog većeg komfora i dojma vlastitog doma, vešeraj s tri perilice i tri sušilice, videonadzor, protupožarni sustav i 24-satna zaštitarska služba. Stvorili smo mir, a puštamo i laganu ambijentalnu glazbu na gatovimA. Sve je to nešto što nas izdvaja.
Veliki brodovi
Kao i, definitivno, pogled prema moru, koji nudi luksuz: trenutačno su, naime, flagship brodovi poput Ferrettija, zlatnog Jaguara, Perschinga, Rive, u tranzitu redovito navrati San Lorenzo, a krajem lipnja uz vanjski se dio vezao i jedan 80-metarski brod, a upravo se takvi brodovi očekuju i u budućnosti.
- Mi smo trenutačno jedini na našoj obali koji možemo primiti takav brod, a takvih će u budućnosti biti sve više. Dojam je da dolazi vrijeme u kojem odlaze ljudi koji su bili vlasnici uvjetno rečeno manjih brodova, do nekih 12 metara. Takav profil odlazi u čarter, ali ujedno se povećava opseg vlasnika s velikim jahtama i megajahtama. I u tome se smjeru profiliramo, jer ne sumnjam da se radi o budućnosti tržišta.
Konačno, zaposlili smo na recepciji dvije prekrasne i strašno angažirane djevojke, koje govore više jezika i sjajno se nadopunjuju s prohtjevima gostiju, a ujedno i iznimno pazimo na posadu; prije zaposlenja oni prolaze brojne testove, tu smo prilično zahtjevni, te obavezni dio probnog rada, kako bi se što bolje uklopili u ekipu. A i posada ima svoje prostorije, kupaonice, ormariće...
Dakle, i asma posada ima svoj komfor kako bi adekvatno bila na usluzi gostima.
Iako na nekim nautičkim forumima i portalima ACI Rovinj još nije uvršten na neku rang-listu 10 najboljih, Bilić ne dvoji:
- Među top 10 smo sada već sigurno, a to će se uskoro i pokazati. Iako na Sredozemlju postoji niz atraktivnih super-marina, no definitivno se možemo mjeriti sa svakom drugom mondenom marinom Mediterana, što dokazuje i da imamo 50-ak brodova od 25 do 35 metara na godišnjem vezu, ukupno 70-ak, s tendencijom sve boljih brojki i punog kapaciteta do kraja godine - zaključuje direktor Rovinja Goran Bilić.
Sve od ACI marini Rovinj možete pročitati OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....