ZAGREB - Cijeli vikend umirovljeni branitelj Vladimir Labaš (55) trpio je nepodnošljive bolove zbog teške upale debelog crijeva. Hitno su mu trebali lijekovi i u ponedjeljak ujutro s receptom svojeg liječnika odlazi u ljekarnu na utrinskoj tržnici kako bi podigao lijek Salofalk.
Kapara od 200 kuna
Lijeka trenutačno nema, pa ga Vladimir naručuje, a prema preporuci ljekarnice, njegov brat odlazi u ljekarnu na Dolcu 9, gdje ga može dobiti brže. Bratu kažu da lijek stoji 600 kuna i da ga može dobiti u utorak ako ostavi kaparu od 200 kuna.
- Unatoč strašnim bolovima, otišao sam na Dolac i upitao mlađeg ljekarnika zašto moram platiti lijek ako za njega imam recept. On mi je rekao da je lijek iz uvoza i nije na listi. Kako nije na listi kada mi je moj liječnik rekao da je na listi, upitao sam ga, ali on mi je rekao da moram platiti 600 kuna - rekao nam je Vladimir Labaš.
Ogorčen ovim postupkom, Labaš se vraća u ljekarnu u Utrini i pokazuje račun ljekarnici. - Ona se čudila kakav je to račun i zašto sam toliko platio lijek za koji imam recept. Nazvala je kolegicu u Zapruđe koja je upravo dobila dvije kutije Salofaka. Otišao sam tamo i kupio lijek koji po kutiji, vidite na računu, stoji 27 kuna. Dakle, na Dolcu su mi htjeli naplatiti lijek 30 puta skuplje - rekao nam je Labaš. Nakon što je dobio lijek, opet je nazvao ljekarnu na Dolcu.
Pristali na povrat novca
- Rekao sam da su me obmanuli i da mi vrate novac. Nevoljko su pristali na to i upravo idem po svoj novac. No, neće to stati samo na tome. Mene su pokušali obmanuti i nisu uspjeli, ali pitam se bi li neka bolesna starica imala vremena, snage i upornosti da otkrije ovaj bezobrazluk. Kad podignem svoj novac, cijeli ću slučaj prijaviti inspekciji - zaključuje Labaš.
Pomogli smo, nikog nismo obmanuli
Kako se navodi u priopćenju Snježane Filipović-Frebel, vlasnice apoteke na Dolcu 9., ljekarna je napravila sve kako bi izašli pacijentu u susret. “Lijek Salofalk je deficitaran. Naručen je iz Njemačke kako bi ga pacijent dobio u što prije. Pacijentu je naplaćen isti po cijeni u Njemačkoj. Nakon što je V. Labaš nabavio Salofalk preko HZZO-a pozvali smo ga da mu vratimo novac. Nismo imali zle namjere, nikog nismo željeli obmanuti”, navodi se u pripćenju mr. Snježane Frebel.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....