STIGLO OBJAŠNJENJE

ZAŠTO SU VOZAČU SKUPLJE NAPLATILI CESTARINU NA IPSILONU Za potpuno istu relaciju i kilometražu morao platiti različit iznos

 EPH

Nakon što je Jutarnji list u ponedjeljak objavio preslike računa vozača kojem je za isti automobil naplaćen različiti iznos tunelarine za tunel Učka, odnosno na ulasku je svrstan u prvu, a na izlasku u drugu kategoriju, u Bina Istri, koja upravlja ovim tunelom, promptno su reagirali.

U ponedjeljak su obavili provjeru navedene transakcije. Provjerili su tehničku ispravnost opreme na naplatnoj stazi, detaljno pregledali bazu podataka, analizirali videozapise kako bi utvrdili što je prouzročilo pogrešnu kategorizaciju vozila.

Prema službenom očitovanju Bina Istre, vozač se prilikom dolaska na naplatnu postaju Pula usmjeravao prema stazama s ručnom naplatom cestarine, da bi se u posljednjem trenutku opredijelio koristiti automatsku stazu za naplatu cestarine. Tim manevrom vozač je ušao na automatsku stazu pod kutom očitanja koji uređaj za kategorizaciju vozila ne prepoznaje.

Nepravilnim ulaskom vozila na stazu prednja je osovina vozila detektirana dva puta, prvo s lijeve strane, a ispravljanjem vozila na stazi još jednom s desne strane. Na taj način očitana je jedna osovina više, što vozilo prema pravilniku o kategorizaciji sustav svrstava u višu skupinu vozila, odnosno vozilo je detektirano kao automobil koji ima prikolicu.

U Bina Istri vozačima napominju kako su u svrhu izbjegavanja nepravilnih ulazaka vozila u staze sve staze međusobno odvojene horizontalnom signalizacijom, odnosno punim linijama dužine 12 metara, koje je prema prometnim propisima zabranjeno prelaziti vozilom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 13:26