Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić u ponedjeljak je, najavljujući daljnja ulaganja županije u Zračnu luku Rijeka, ustvrdio da je zrakoplov na liniji Zagreb-Dubrovnik, koji je zbog nemogućnosti slijetanja na zračnim lukama u Hrvatskoj, odletio u Rim, mogao sletjeti na Krk, u riječku Zračnu luku, jer se "može otvoriti za 15 minuta".
"Posada aviona kontaktirala je zračne luke Split i Zagreb koje su bile zatvorene jer je bilo iza ponoći, ali nitko se nije sjetio riječkog aerodroma koji se može otvoriti u 15 minuta. Ti putnici mogli su sletjeti u Rijeku. Majke s djecom morale su noćiti na aerodromu u Rimu jer djeca nisu imala dokumente, putnici su doživjeli puno neugodnosti i strahova jer je zrakoplov dugo kružio iznad Pelješca i na kraju završio u drugoj državi, puno dalje nego da je prizemljen na Krku", rekao je Boras Mandić.
Podsjetio je na slučaj od prije nekoliko godina kad je Zračna luka Zagreb bila zatvorena zbog magle pa su zrakoplovi preusmjereni u Split, a putnici su zatim autobusima prevezeni iz Splita u Zagreb. I tada se isticalo da je zrakoplov trebao sletjeti na Krk jer je putnicima bliže putovati do Zagreba i trošak državnoj kompaniji je manji, naglasio je.
Županija će ulagati i u izgradnju drugog kolosjeka od Jurdana do Škrljeva
Boras Mandić je rekao da je u županijskom proračunu i ove godine za Zračnu luku Rijeka osigurano 315.000 kuna namijenjenih za održavanje i manje investicije, a ove godine to su poboljšanje hidrantske mreže i sustava odvodnje.
"Jedini smo koji značajnijim sredstvima pratimo razvoj riječkog aerodroma. Nismo jedini osnivači pa pozivamo sve suvlasnike da se odgovorno ponašaju jer se Zračna luka Rijeka mora puno kvalitetnije pozicionirati na tržištu, među prve tri do četiri zračne luke u Hrvatskoj", naveo je zamjenik župana.
Izvijestio je da su osigurani novci za izradu projektne dokumentacije za izgradnju drugog kolosijeka gradske i prigradske željeznice od Jurdana do Škrljeva kroz Rijeku. Po sporazumu će Primorsko-goranska županija i Grad Rijeka izdvojiti po 600.000 kuna, Hrvatske željeznice 3,4 milijuna, a općina Matulji i grad Bakar po 250.000 kuna.
Izgradnjom drugog kolosijeka poboljšala bi se povezanost Rijeke s prigradom i time rasteretilo prometnice u Rijeci 30 posto, a zapadni i istočni dio riječke aglomeracije mogli bi se povezati u urbanu mrežu transporta. Očekuje se da bi izgradnja počela 2020. , a cijena gradnje bila bi oko dvije milijarde kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....