Za sretan je život dosta dobro znati kada će čovjek umrijeti, da stigne sve pripremiti. Prije nekoliko je tjedana na Yammatu govorio Patrik Šegota, direktor Zagrebačkih groblja. Djelovao je jako uspješno. Pričao je o brizi za groblja, o tome kako on obilazi grobove, provjerava situaciju s uređenjem, pazi je li sve kako bi trebalo biti, a između ostalog ispričao je i kako se može doći do grobnog mjesta na Mirogoju. Prema njegovoj priči, bilo je sasvim logično čak i da si je Dragan Kovačević, direktor Janafa iz onog kluba u Slovenskoj 9, kupio grobno mjesto. Jednostavno, bilo je slobodno. Čovjek se htio zbrinuti za života kako bi znao što će biti kada života ne bude više bilo. Tko će računati na rodbinu i prijatelje, a još je gore, ako ih i ima, mora ih negdje dočekati. Najbolje na Mirogoju, u Aleji velikana.
Patrik Šegota, direktor Groblja, opisivao je kako je sve stvar slobodnih mjesta i kako si tako nešto mogu priuštiti svi. Samo treba doći na red. Nije se osobito zadržavao na slučaju Kovačević jer je to bilo riješeno prije njega. Tadašnja je direktorica Groblja, Ljerka Ćosić, rekla da nisu postojali nikakvi kriteriji, da se tražila suglasnost Zavoda za zaštitu spomenika kulture, a kako je Zavod dodijelio suglasnost, Kovačević je dobio pravo na dvije grobnice. Platio ih je između 200 i 300 tisuća kuna, a javnost se mogla rugati i smijati. Ili biti gorka na račun Milana Bandića i činjenice da se na tržištu može naći čak i mjesto u Aleji velikana. Za to smo ipak vjerovali da je potrebno napraviti nešto dobro od vlastita života, da bi se došlo u situaciju da susjedi tvojim kostima budu kosti važnih ljudi.
Tadašnju su direktoricu svi krivili za to što je Kovačević dobio mjesto, i grad Zagreb, i nova uprava Zagrebačkih groblja. Tom je prilikom u radioemisiji Patrik Šegota spomenuo i kako će se uskoro pojaviti novi štandovi za prodaju cvijeća. Da, spomenuo je kako će ih biti malo, kako će cijena najma biti nešto veća, imao je poslovni plan za Groblja. Ono što nije rekao jest da će natječaj trajati vrlo kratko. Kada je rok na natječaju Holdinga četiri dana, prilično je jasno da se mogu javiti samo odabrani. Pobijedila je, kao i uvijek na namještenim natječajima, tvrtka koja je ponudila najviše.
U ovom je slučaju zanimljivo to što su četiri mjesta za kućice dobile tvrtke koje su ponudile isti iznos mjesečnog najma, 3510 kuna. Sve su tvrtke nedavno osnovane, vjerojatno o cvijeću znaju nešto više nego razliku između ruža i suncokreta. Zašto onih deset kuna na kraju? Zato da budu za deset kuna povoljniji izbor od druge najbolje ponude koja je iznosila 3500 kuna. Prije nego što je natječaj uopće bio raspisan, naručene su četiri kućice za prodaju cvijeća i svijeća. Naručila ih je treća tvrtka, očito znajući da će joj trebati te kućice za određenog naručitelja ili su ih mislili i oni dilati na nekom internom natječaju.
Najbolje, sve četiri tvrtke koje su dobile povlaštena i skupa mjesta prepustile su svoj biznis obrtu bivše pjevačice Veline Oršolić, Velina designu. Tako je ispalo da je bivša pjevačica Velina Oršolić uspjela, nebeskom koincidencijom ili dobrom, a jednostavnom spletkom, doći do ekskluzivnih lokacija na kojima je za Dan mrtvih već zaradila prvi profit. Naravno da je Šegota morao otići. Ipak su izbori za pola godine. A odlično je što ga je zamijenio čovjek od povjerenja iz iste stranke. Tako da znamo da još ima mjesta u Aleji velikana. Samo treba znati kada umrijeti i imati dobru vezu. Sljedećih par mjeseci je ključno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....