Vukovarsko gradsko poduzeće "Vukovarski vodotoranj - Simbol hrvatskog zajedništva" u postupku je javne nabave za izgradnju suvenirnice koja bi spomenutu tvrtku mogla koštati između 7200 eura i 7800 eura po kvadratu, objavio je Telegram.
Iako je, navodi taj portal, tvrtka koja upravlja spomen-obilježjem vukovarskog vodotornja za izgradnju suvenirnice veličine 54 kvadrata pripremila 252.500 eura, ponude koje su pristigle na pripadajući javni natječaj kreću se između 335.749 eura i 309.882 eura. Svi spomenuti iznosi su bez PDV-a, a kad se uračuna PDV, dolazi se do spomenutog raspona cijena kvadrata suvenirnice.
- Prostor suvenirnice neposredno je vezan na ulazni prostor lifta s uređajima za kontrolu ulaza i brojačima posjetitelja Vodotornja. Za sve to nisu dovoljni postojeća nadstrešnica i kiosk, pa će se rekonstrukcijom i dogradnjom dobiti površina veličine 53,92 kvadratna metra - napominje autor Telegramova teksta Drago Hedl.
Analizirajući javni natječaj vukovarske gradske tvrtke, novinar Telegrama, među ostalim, napominje kako je u projektu koji je izradila zagrebačka tvrtka Arhingtrade predviđena rekonstrukcija, odnosno povećanje postojećeg kioska za prodaju karata i suvenirnice. Nova suvenirnica, stoji u projektu, služit će kao prostor za prodaju karata, kontrolu i nadzor ulaza te prodaju suvenira.
Isti izvor skreće pozornost i na podatak da se u blizini vukovarskog vodotornja nalazi suvenirnica udruge Danubius čiji članovi, ističe se, sami izrađuju suvenire i čija je cijena niža od onih koji se prodaju u sadašnjem kiosku uz Vodotoranj, a koji će uskoro biti zamijenjen novom suvenirnicom.
- Ta udruga, ali i još četiri suvenirnice u Vukovaru, tako će dobiti izravnu konkurenciju zahvaljujući naporima gradonačelnika Vukovara Ivana Penave da Grad Vukovar, uz dva već izgrađena kafića, a sad i gradnjom suvenirnice, uđe u ugostiteljski i turistički biznis - komentira Drago Hedl, podsjećajući da je vukovarska gradska uprava sagradila poslovne prostore za dva kafića i dala ih u najam.
Moglo bi se to, dodaje novinar Telegrama, nazvati i nelojalnom konkurencijom, budući da je u dva kafića, a sad i gradnjom suvenirnice, Grad Vukovar "upumpao" gotovo milijun eura javnog novca, iznos koji si privatni sektor, koji se bavi takvim djelatnostima, zaključuje Hedl, ne može lako priuštiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....