PREKIPJELO IM

Veliki obrat u SAD-u, McDonalds i Burger King kapitulirali pred novom stvarnošću, u Hrvatskoj tvrde: ‘Nema toga kod nas...‘

U SAD-u raste broj potrošača koji više ne mogu podmirivati obveze zbog čega je zaustavljen rast cijena

Američki McDonalds uvodi cjenovno povoljno jelo za 5 eura jer više nemaju prostora dizati cijene

 Lee Brown/Alamy/Alamy/Profimedia/Lee Brown/alamy/alamy/profimedia

Iako te brojke još nisu ogromne, čini se da u Sjedinjenim Američkim Državama, nakon godina trošenja, stiže nova era "stezanja remena" nakon što je većina Amerikanaca značajno iscrpila zalihe štednje nakupljene u vrijeme pandemije, a statistika ukazuje i kako država bilježi prva smanjenja nominalnih iznosa plaća koje su svoj vrhunac dosegnule 2022. godine.

Još je jedan za potrošače bitan pokazatelj koji sugerira da je SAD zahvatio val smanjenog trošenja – činjenica da sve više trgovaca i pružatelja usluga, žele li održati volumene prodaje, moraju ograničavati rast cijena te klijentima nuditi sve više popusta, što bi značilo kako su cijene tamo dosegnule vrhunac.

Hotelijeri i vlasnici restorana priznaju kako više nemaju prostora za daljnja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 22:35