MOJPOSAO.HR

U IZRADI LISTA POSLODAVACA KOJI VAS POŠTUJU Neodgovaranje na prijave kandidata stvara obostranu 'štetu'

Zagreb, 160211.Zavod za zaposljavanje, Zvonimirova.Brojka nezaposlenih u sijecnju narasla je na preko 334.000 nezaposlenih. To je najvise u posljednjih 8 godina.Na slici: gradjani u potrazi za poslom pregledavaju oglase za poslove koji su objeseni na vanjskom staklu Zavoda za zaposljavanje.Foto: Tomislav Kristo / CROPIX
 Tomislav Kristo / CROPIX

ZAGREB - Portal MojPosao izvijestio je u četvrtak kako pokreće inicijativu pod nazivom "MojPoslodavac" kojom želi osvijestiti važnost odgovornog i uvažavajućeg odnosa izmedju poslodavaca i tražitelja posla, a najavljuje i kako će u skoroj budućnosti objaviti listu poslodavaca koji poštuju svoje kandidate i daju im pravovremene povratne informacije.

U cilju poticanja odgovornosti i poštovanja na tržištu rada, poslodavci se pozivaju na profesionalni pristup u procesu zapošljavanja i davanje povratne informacije na prijave kandidata, dok se sve posloprimce savjetuje na usmjereno slanje prijava koje zadovoljavaju uvjete određenog natječaja.

Biti prepoznat kao odgovoran poslodavac direktno utječe na prodajne rezultate tvrtke i zadovoljstvo zaposlenika, a percepcija javnosti ovisi i o odnosu prema kandidatima koji su zainteresirani za rad u određenoj tvrtki, napominju s tog portala.

Pritom navode rezultate svog istraživanja koje je pokazalo da se 53 posto ispitanika više neće prijavljivati na natječaje tvrtke od koje nisu primili odgovor na poslanu prijavu, a njih 52 posto negativno će pričati o poslodavcu od kojeg nisu primili odgovor.

Također, 49 posto ispitanika savjetovat će svoje prijatelje da se ne prijavljuju na natječaj tvrtke od koje nisu primili odgovor, dok će 33 posto ispitanika na društvenim mrežama negativno komentirati tvrtku od koje nisu primili povratnu informaciju.

Može se zaključiti, napominju, da neodgovaranje na prijave kandidata stvara obostranu 'štetu' - poslodavci ugrožavaju svoju reputaciju i kredibilitet među tražiteljima posla, ali i potrošačima, dok tražitelji posla gube nadu što im otežava daljnje traženje posla.

MojPosao unazad dvije godine provodi anketu za ocjenu svakog objavljenog oglasa te poziva sve tražitelje posla na kontinuirano i iskreno ocjenjivanje oglasa.

Ujedno, prema podacima portala, poslodavci sve više uviđaju važnost odgovaranja na prijave - udio oglasa s povratnom informacijom poslodavaca na prikupljene prijave je u porastu.

Dodaju kako MojPosao ima u planu daljnji razvoj inicijative te će kontinuirano mjeriti odgovornost na tržištu rada kako bi u skoroj budućnosti objavio listu poslodavaca koji poštuju svoje kandidate i daju im pravovremene povratne informacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 01:57