ZAGREB - Todorićeva Jamnica plasirala je nedavno na tržište novi praškasti proizvod - Juicy Vitu, kojim je direktno udarila na jedan od najvažnijih brendova Emila Tedeschija Cedevitu, ali i Podravkinu Lorevitu.
Jamnica Juicy Vitu puni u BiH, u svom Sarajevskom kiseljaku, a proizvodi su, tvrde vlasnici zagrebačkih kafića, počeli ovih dana “ratovati” kako bi se pozicionirali na tržištu. Cedevita i Juicy Vita u pakiranjima od 15 grama u kafićima se nude od 10 do 12 kuna, što donosi dobar profit kako vlasnicima kafića tako i proizvođačima.
Širenje na tržištu
Ulazak Jamnice na tržište praškastih napitaka u poslovnim se krugovima doživljava kao Todorićev odgovor na sve jače Tedeschijevo širenje na tržište voda i sokova, čime je ugrožena vodeća pozicija Jamnice.
Preuzimanje Droge Kolinske i Kalničkih voda Tedeschijeva kompanija u svom je portfelju dobila niz proizvoda - izvorske vode Unique i Tiha, mineralne vode Kapljice, Tempel i Karađorđe te Donat MG, kao i gazirane sokove, među kojima je i Cockta. Prodajom Cedevite Atlantic je laniostvario ukupne prihode od 343 milijuna kuna.
Mjesto na polici
Ulazak Todorića trebao bi im smaniti prodaju, posebice kad Jamnica s Juicy Vitom uđe na police Agrokorovih trgovina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....