ZAGREB - Predsjednički kandidati u bitku za Pantovčak idu na sigurno: svih pet trenutno najjačih igrača - Ivo Josipović, Milan Bandić, Nadan Vidošević, Andrija Hebrang i Vesna Pusić - u sloganima imaju riječ Hrvatska, odnosno pridjev hrvatski. Iako je prema plakatima koji su na njegovim štandovima slogan Dragana Primorca “Primorca za Predsjednika”, u njegovim predizbornim porukama također je istaknut nacionalni identitet.
Glavni slogan SDP-ova kandidata Ive Josipovića u njegovu izbornom stožeru još uvijek drže u tajnosti, i otkivaju tek da će ključna riječ biti pravda kao izvedenica iz naziva njegova programa “Nova pravednost”.
Bandić u bojama HDZ-a
No, na Josipovićevim prvim predizbornim plakati jasno je istaknut slogan: “Predsjednik za Novu Hrvatsku”. Njegov vizualni identitet će poput njegova, prema istraživanjima, najvećeg rivala, Milana Bandića, biti u bojama hrvatske trobojnice. Bandić je već pri objavi kandidature na stol iznio i sve svoje promidžbene “karte”. Njegov slogan “Milan Bandić - hrvatski predsjednik” pretočen je na plakat podijeljen na dva kvadrata (crveni i plavi), gotovo identičan kao HDZ-ov za prošle parlamentarne izbore.
Na crven-bijeli-plavi kombinaciju nije igrao HDZ-ov kandidat Andrija Hebrang, koji u izbore kreće s glavnim sloganom “Za europsku i ponosnu Hrvatsku”. On će u kampanji koristiti isključivo HDZ-ove boje - plavu i bijelu.
Za rekvizite 300.000 kuna
HNS-ovka Vesna Pusić, čija je slogan “Hrvatska zna i može”, za svoju je boju izabrala narančastu. Cijelu kampanju obilježit će ta boja, pa će Pusić građanima u skladu s tim dijeliti naranče i letke. Nadan Vidošević u borbu za Mesićeva nasljednika krenuo je sa sloganom “Treći hrvatski predsjednik”. U kampanji će se, tvrde u njegovu stožeru, koristiti drugim porukama, no još uvijek nisu definirali kojim.
Kandidati će osim porukama svoje birače pokušati privući i poklonima, i to će, kao što se već moglo vidjeti, najdarežljiviji biti Bandić. On će uz obilno darivanje uobičajenih rekvizita za izbore, kojih će se zbog pomanjkanja novca neki kandidati i odreći, poput olovaka, kapa i šalova, dijeliti i kožne nogometne lopte.
Njegov prepoznatljiv poklon bit će i jabuka, no to je, tvrde u njegovu izbornom stožeru, i najmanji trošak jer se cijena jedne jabuke mjeri u lipama.
Za razliku od Bandića, Josipović je pripremio CD s izbornom pjesmom svog band aida. Takvih CD-a podijelit će 30.000, a za kape, maramice i olovke planira potrošiti 300.000 kuna. Na Vidoševićevim skupovima moći će se dobiti olovke, upaljači i džepni kalendari, dok je Hebrang pripremio bedževe, šalove, rukavice i vjetrovke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....