RIJEKA - Nenad Juričić, strojovođa u teretnom vlaku koji se zbog iskakanja kompozicije s tračnica rasuo u riječkom naselju Pećine, dan nakon nesreće prepun je sumnji, pa i onih u u diverziju.
Tvrdi da je policija u Rijeci na njega vršila „određen pritisak“ kako bi svoj iskaz 'prilagodio' onima koje su dale druge službe Hrvatskih željeznica.
- Govorili su mi, „jesi, ostat ćeš tu“ ili pak „noćas tu spavaš“. Rekli su da se moja izjava ne poklapa s onima drugih službi - opisuje uzrujano Juričić subotnji dan u riječkoj policijskoj postaji u kojoj ipak nije prespavao, već je otišao oko 18 sati.
Naime, Juričić govori kako su on i kolega vlak zaustavili u Škrljevu, kolodvoru 20-ak kilometara udaljenom od Rijeke jer su odlučili „odmoriti“ kompresor na lokomotivi i potraľiti pomoć stručnjaka.
Objašnjava kako su gubili zrak u sustavu pa se kompresor počeo češće paliti te su iz sigurnosnih razloga odlučili zatražiti stručnu pomoć, iako je vlak do tada, naglašava, normalno kočio.
Kaže kako je „pregledač vagona“ nakon obavljenog posla dopustio nastavak vožnje prema Rijeci i tu se priče, čini se, razlikuju. Naime, kako kaže strojovođa, određene službe u HŽ-u tvrde da on nije dobio dozvolu za kretanje jer su planirali otkačiti dva vagona s kompozicije i da je maltene pobjegao s kolodvora.
- Ma ne mogu vjerovati šta mi rade. Nisam lud pa pobjegnem s vlakom koji nije ispravan, pa moja je glava u opasnosti - očajan je strojovođa.
- Nakon svega, zaista mi se svašta čini mogućim. Ako sam do Škrljeva došao normalno, zašto nisam dalje? Što se moglo dogoditi? Neću ništa isključivati pa ni diverziju, kako ja mogu znati da slavine zraka nisu namjerno zatvorene - pita se Juričić.
Naime, kako nam je rekao i u subotu, vagoni vlaka su nakon Škrljeva ostali bez zraka u sistemu i kočnice su zakazale, a vlak je iz šina iskočio pri brzini većoj od sto kilometara na sat.
- Mislio sam da su mi to zadnje minute života - prisjeća se strojovođa. U riječkoj policiji iz Opreativno-komunikacijskog centra poručuju tek da i dalje rade na nasreći vlaka, a za komentar o izjavama strojovođe upućuju nas na glasnogovornicu koju pak nismo mogli dobiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....