Konačne brojke o internetskom interesu za Hrvatsku nakon osvajanje drugog mjesta na Svjetskom nogometnom prvenstvu pratio je Tomislav Grubišić, glavni izvršni direktor tvrtke Mediatoolkit i suosnivač agencije Degordian.
Grubišić je statistiku vezanu uz Hrvatsku pratio iz dana u dan te rezultate objavio na Facebooku.
Prema njegovim riječima, naši nogometaši postigli su promocijom Hrvatske više u mjesec dana "nego mi svi skupa od osnutka države - više od svih institucija, kampanja, PR-a u 28 godina."
Konačna brojka iznosi oko više od 60 milijardi impresija, odnosno pregleda članaka u kojima se spominje Hrvatska.
Ovaj broj znači oko deset pregleda po svakom od tri milijarde korisnika interneta. Što se lokalnih publikacija tiče, u Hrvatskoj je objavljeno nekoliko tisuća članaka na temu nositelja srebrne medalje Svjetskog prvenstva.
Grubišić također tvrdi da bi rezultati pretraga i pripadajuća im statistika bili neusporedivo slabiji, čak 'tisuću puta manji' - da je Hrvatska zapela u osmini finala.
Izvršni direktor Mediatoolkita je procijenio i da je za uspjeh hrvatskog nogometa čulo i čitalo od dvije do dvije i pol milijarde ljudi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....