Vodstvo splitsko- dalmatinskog HDZ-a u subotu je odbacilo poruke s prosvjednog skupa na kojem su prosvjednici tražili nastavak radova na spojnoj cesti Ravča-Drvenik te poručilo da će se projekt, procijenjen na 740 milijuna kuna, graditi iz fondova Europske unije.
"Tunel Ravča-Drvenik dužine je oko pet kilometra i to HDZ-ov projekt, za koji smo lokacijsku dozvolu ishodili još 2008., a čija je procijenjena vrijednost 740 milijuna kuna. Mi ćemo izgraditi taj tunel iz sredstava Europske unije u sljedećem financijskom razdoblju Unije," rekao je predsjednik splitsko-dalmatinskog HDZ-a Ante Sanader na izvanrednoj konfekciji za novinare u Ravči nakon današnjeg prosvjeda na kojem su sudjelovali gradonačelnici Vrgorca Ante Pranić, Jelse Nikša Peronja i Gradca Matko Burić.
Prosvjed je, kako je rekao Sanader, demokratsko pravo, ali današnji prosvjed organizirali su "SDP-ovi gradonačelnici kako bi pomogli vrgoračkom Mostu", čiji je gradonačelnik Pranić član, za sljedeće lokalne izbore za mjesne odbore u Vrgorcu koji će se održati 10. veljače.
"SDP-ovi gradonačelnici, koji ne mogu asfaltirati igralište u svojim mjestima, došli su danas na prosvjed najavljujući da će dovesti bagere i početi prokopavati tunel. Svima je jasno da je to zbog skorašnjih izbora za mjesne odbore na vrgoračkom području," dodao je je Sanader.
Odgovarajući na novinarska pitanja koja su se odnosila na zastoj u izgradnji tog tunela za koji od 2008. ima lokacijsku dozvolu, Sanader je rekao da je SDP-ova Vlada 2011. zaustavila taj projekt.
"Kad se HDZ vratio na vlast obnovili smo aktivnosti za projekt tunela Ravča-Drvenik, prošle godine smo pokrenuli izradu studije izvodivosti koja će biti završen do kraja ove godine i data na uvid stanovništvu splitsko-dalmatinske županije, a nakon doga će kompletirati dokumentaciju potrebnu za kandidiranje ovog projekta za financiranje sredstvima iz fondova EU-" istaknuo je Sanader.
Sanader: Stojimo uz projekt, ali ne može se izgraditi za dvije godine
"Realizirat ćemo ovaj projekt i čvrsto stojimo uza njega, ali nećemo obmanjivati ljude da se taj tunel može izgraditi za dvije godine. Mi ne ležemo, lažu oni koji su danas organizirali prosvjed", rekao je te podsjetio kako je već izgrađen i nadvožnjak uz obližnju autocestu.
Na pitanje je li HDZ-u prioritetniji tunel Ravča-Drvenik ili tunel kroz Kozjak, Sanader je odgovorio da ta dva tunele ne treba uspoređivati jer su jednako važna.
Također je rekao kako je tunel Ravča-Drvenik jedan od strateških projekata HDZ-ove Vlade u sklopu kojeg će se graditi i luke u Gradcu i Sućuraju na Hvaru kako bi se taj otok prometno povezao s kopnom.
HDZ-ov saborski zastupnik Ante Bačić je istaknuo kako je na dvama prošlogodišnjim sjednicama Vlade RH održanim u splitsko-dalmatinskoj županiji, to jest u Split i na Hvaru, razmatran i tunel Ravča-Drvenik.
Prijetnju gradonačelnika blokadom prometnice tijekom turističke sezone ne bi li ubrzali izgradnju tunela ocijenio je neodgovornom.
Pranić, Peronja i Burić u Vrgorcu: Tražimo od Splitsko-dalmatinske da utvrdi prioritete
Gradonačelnik Vrgorca Ante Pranić i načelnici općina Gradca Matko Burić i Jelse Nikša Peronja u subotu su, nakon prosvjeda na budućoj cesti prema Drveniku, pozvali predstavnike Vlade RH i Splitsko- dalmatinske županije da utvrde prioritete.
"Nitko nije protiv drugih projekata, ovo je prosvjed za razvoj i za povezivanje. Kako neko može tako lako najaviti gradnju tunela kroz Kozjak koji nema niti jednog papira, a projekt koji je od Austro-ugarske i koji su već dvaput otvarali visoki dužnosnici stavlja se na začelje? Predsjednik županijskog HDZ-a Ante Sanader koji je imao konferenciju za novinare samo je došao sanirati štetu", rekao je u maloj vijećnici Grada Vrgorca Ante Pranić.
"Nas danas nije zanimala politika niti ideologija, ni tko je na vlasti u županiji, ni tko je na vlasti u državi. Svi su se imali pravo iskazati po pitanju ovoga projekta koji je bitan zbog gospodarskog razvoja ovog dijela Dalmacije i zapadne Hercegovine. 2005 je potpisan sporazum Hrvatskih autocesta i Hrvatskih cesta, u članku 1. stoji da bi spojna cesta Ravča Drvenik trebali biti gotova do 31. prosinca 2008.", podsjetio je.
Ustvrdio je i kako su današnji prosvjed najavili u prosincu 2018. kada je u Hrvatskom saboru izglasan financijski plan 2019 s projekcijama za 2020. u kojem spojne ceste Ravča-Drvenik - nema.
"Mi imamo pravomoćnu lokacijsku dozvolu i imamo gotovu studiju utjecaja na okoliš, ovo je investicija vrijedna 750 milijuna kuna i najlakše ju je staviti u ladicu i govoriti da će biti. Današnji prosvjedom potkrijepili smo brojkama i činjenicama i nama je bitno da taj projekt prođe i da se poveže trajektna luka Drvenik i autocesta A1 i koridor Vc", zaključio je Pranić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....