Nakon što je Slobodna Dalmacija prije nekoliko dana objavila članak u kojem im se slijepa Splićanka potužila na ponašanje djelatnika svjetski poznate aplikacije za dostavu hrane dobili su odgovor od multinacionalne kompanije koji su im potvrdili istinitost događaja i iskazali "duboku zabrinutost".
Splićanka je, naime, 24. siječnja naručila hranu dostavu hrane u centar grada. Dostavljač se nije mogao zaustaviti ni parkirati kraj njene adrese zbog čega ju je zamolio da se spusti ispod kuće.
Ni to joj nije smetalo, ali je dostavljač prošao pored nje, kazala nam je. Potom joj je rekao da krene prema mjestu gdje se zaustavio na što mu je odgovorila kako ne zna gdje je jer sa sobom ima bijeli štap na što joj je odvratio: "Zašto naručuješ", rekla nam je tada šokirana i neugodno iznenađena I.M.
Iz tvrtke su bili jako brzi i ažurni u odgovoru na novinarski upit te nam odgovorili kako će hitno riješiti ovaj problem s drugom tvrtkom koja ga je zaposlila.
- Ozbiljno shvaćamo sve prijave o zlostavljanju ili diskriminaciji i duboko smo zabrinuti zbog iskustva koje je korisnica imala s jednim od dostavljača koji dostavlja putem naše platforme. Poduzimamo hitne korake da riješimo ovaj problem zajedno s logističkom tvrtkom koja je angažirala dostavljača.
I.M. nije prijavila događaj putem aplikacije, ali ga je loše ocjenila.
- Svašta sam mu izgovorila i spustila se do njega. Kada sam mu došla do automobila osjetila sam da je iznenađen. Ocijenila sam ga crvenom bojom i dala mu palac dolje. Njihov je posao dostaviti hranu na vrata, a ja sam mu izašla u susret. Nisam poslala prijavu jer ne bih htjela da itko nastrada zbog mene iako je ispao kreten – rekla je iskreno.
Do sada nije imala sličan slučaj s dostavljačima te je i pohvalila platformu jer je pristupačna za slijepe osobe zbog mogućnosti korištenja čitača ekrana za razliku od njihove glavne konkurencije.
Kompanija koja je vlasnik aplikacije, a radi se, inače, o Glovu, još je jednom napomenula kako ne toleriraju nikakav oblik maltretiranja, nepoštovanja ili diskriminacije prema korisnicima.
- Očekujemo da se svi dostavljači koji koriste našu platformu ponašaju na isti način. Važno nam je da se korisnici platforme u svakom trenutku osjećaju cijenjeno i poštovano - poručili su uz poruku kako će kroz ovaj slučaj naglasiti koliko im je važno ljubazno postupanje prema svakom korisniku, piše Slobodna Dalmacija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....