Na izvanrednoj Glavnoj skupštini brodogradilišta 3. maja u četvrtak je prihvaćen plan mjera kriznog upravljanja u tom brodogradilištu, koje su ponajprije usmjerene na završetak izgradnje samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta (527) do sredine lipnja.
Kazala je to stečajna upraviteljica Uljanika, koji drži 88 posto dionica 3. maja, Marija Ružić, dodavši da je direktor 3. maja Edi Kučan predložio, a Nadzorni odbor u početku tjedna prihvatio plan mjera kriznog upravljanja brodogradilištem te da nije bilo razloga da ih ne prihvati i Skupština.
Po riječima direktora 3. maja Edija Kučana, mjere uključuju završetak samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta za kanadskog naručitelja Algomu (527) u okviru predviđenih troškova i u ugovorenom roku, najkasnije do 15. lipnja.
Plan predviđa i donošenje pravilnika o radu, program zbrinjavanja viška zaposlenika, smanjenje troškova i povećanje poslovne efikasnosti, bolju organizaciju rada, pravovremeno ugovaranje i nabavu materijala, opreme i usluga, ugovaranje poslova s kooperantima po načelu "ključ u ruke", prodaju financijske i materijalne imovine koja je u uporabi i izvan uporabe, plan mjera priljeva i odljeva kako bi se mogli servisirati vjerovnici, plaće i drugo.
Plan je strog, no, imam povjerenja u ljude i napravit ćemo sve da to i ostvarimo, kazao je Kučan. Dodao je da traju razgovori o gradnji nekoliko ovih brodova te da ima interesa inozemnih kupaca.
Uvođenje mjera kriznog upravljanja bio je uvjet Vlade, koja je u listopadu lani odobrila državna jamstva za drugi zajam za završetak novogradnje 527 od 23,5 milijuna eura.
Planom restrukturiranja 3. maja predviđeno je prebacivanje poslovanja na tvrtku kćer "3. maj Rijeka 1905", koja je lani dokapitalizirana imovinom 3. maja i koja bi, bez financijskih opterećenja iz prethodnih razdoblja, ugovarala nove poslove, dok bi novogradnju 527 i ostale tekuće poslove završio 3. maj.
Brodogradilište 3. maj ostvarilo je u 2022. ukupne prihode od 310,6 milijuna kuna te gubitak od 101,5 milijuna kuna, dok je gubitak u 2021. iznosio 111,4 milijuna kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....