ČEKALI GA SAT I POL

Sindikat brani pospanog strojovođu zbog kojeg je 150 ljudi zakasnilo na posao: ‘On je vrlo mlad i odgovoran, žao mu je...‘

Isplativije je riskirati jednom u 5 godina da strojovođa zaspe, nego osigurati svaki dan na 2 sata čovjeka da imamo rezervu, kazao je dopredsjednik Sindikata strojovođa
 Marko Todorov/Cropix/Cropix

Ranojutarnji vlak kojim brojni putnici iz Koprivnice svakodnevno odlaze na posao u Zagreb danas je kasnio sat i sedamnaest minuta. Zbog radova na dionici pruge, autobusima su prebačeni iz Koprivnice u Križevce, gdje su trebali nastaviti vlakom. No, 150 putnika se na vlak dobrano načekalo.

Strojovođa je trebao stići na posao autobusom iz Koprivnice zajedno sa svim ostalim putnicima, koji su se trebali ukrcati u vlak za Zagreb. Ali da nema tko pokrenuti vlak shvatili su kad je već bilo prekasno - kada je autobus stigao u Križevce.

"Njemu je beskrajno žao. Radi se o vrlo mladom kolegi, vrlo dobrom strojovođi, odgovornoj osobi, primjernom radniku… Stvarno mu je jako žao, bilo mu je neugodno", objasnio je za RTL dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović.

Putnicima se ispričavaju i Hrvatske željeznice. Nude povrat novca za karte, a o sankcijama za strojovođu još odlučuju. Na poslu se nedavno nije pojavio ni kondukter u Šibeniku zbog čega nisu krenula dva vlaka. Strojovođe, kažu, svako jutro pokrenu 300 vlakova, pa su ovakve situacije neminovne.

"HŽPP u ovom slučaju je odlučio da je njemu isplativije riskirati jednom u 5 godina da mu strojovođa zaspe i ne dođe na posao, što je ljudski, nego osigurati svaki dan 2, 3 sata čovjeka da imamo u jutarnjim situacijama za rezervu", dodao je Petrović.

Putnici su se pitali zašto nitko prije nije primijetio da ga nema i nazvao ga jer se u službu trebao prijaviti već u 5 sati. Kada je konačno dojurio, čekalo ga je 150 putnika koji bez njega nisu mogli niti ući u vlak. Kad je stigao, čak su mu i pljeskali. "Bili smo sretni šta je došao, šta smo napokon krenuli", kazala je novinarki RTL-a Dijana Nemez iz Križevaca.

Iz HŽ Putničkog prijevoza se za učestala kašnjenja pak pravdaju dugotrajnim radovima HŽ Infrastrukture.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 10:41