Predsjednik SDP-a Davor Bernardić objavio je na YouTube kanalu SDP-a video u kojem se osvrće na rezultate istraživanja javnog mnijenja koja su provela agencije Ipsos Puls i 2x1 komunikacije.
"Kako je moguće da dvije ankete agencije Ipsos Puls i 2x1 komunikacije daju znatno različite rezultate? Radi li se o ulasku u novu fazu politike u Hrvatskoj, gdje je sve dopušteno pa i možda manipulirati rezultatima anketa kako bi se prikrio nerad Vlade i njeno sustavno ignoriranje ustavnih vrednota", započinje Bernardić.
"Jutarnji list početkom travnja objavio je da će Vlada potrošiti 600 tisuća kuna na angažiranje agencija za istraživanje javnog mnijenja. Tražimo da se objavi koje će agencije raditi za Vladu te da same agencije objave da rade za Vladu, kako ne bi bile u sukobu interesa i kako se ne bi stekao dojam da se manipulira rezultatima istraživanja javnog mnijenja, tj. da istraživanja ne idu u korist HDZ-a i vladajućih, bilo da se pumpa rezultat ili da se ublažava pad."
Bernardić tvrdi da će se na taj način povećati povjerenje građana i javnosti u istraživanja javnog mnijenja i smanjiti prostor za manipuliranje, posebice u predizbornom periodu.
"Važno je napomenuti da istraživanja rejtinga političkih stranaka u Hrvatskoj nisu regulirana niti da postoji tijelo koje bi dalo smjernice agencijama na koji način objavljivati rezultate, uključujući i jesu li u sukobu interesa jer ih je, primjerice, Vlada angažirala da rade za nju te nadzirati drže li se međunardonih standarda istraživanja javnog mnijenja", nastavlja Bernardić.
"Bez obzira na moguće manipulacije i nedostatak jasnih pravila igre i nadzora, SDP nastavlja raditi na rješenjima problema građana i razvoja naše zemlje s pogledom u budućnost, a građani će, kad budu izbori, znati prepoznati novu snagu SDP-a", zaključuje Bernardić.
Filmić je snimio dan nakon što je izašao novi Crobarometar, u kojem je objavljeno da je rejting SDP-a pao na 18 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....