Kad na Krku očekuju nekakvu pošiljku, svi već dobro znaju da se moraju oboružati strpljenjem te kako postoji vjerojatnost da će po pismo ili paket osobno morati odlaziti do neke poslovnice, najčešće izvan mjesta stanovanja.
Tako je morao učiniti i jedan naš čitatelj koji je u srpnju ove godine naručio knjigu s Amazona.
"Javili su mi iz Pošte da je stigla u Hrvatsku, u Veliku Goricu, u sortirnicu, i pitali gdje želim da mi se dostavi, na kućnu adresu, poštanski ured u Puntu ili paketomat. Naveo sam kućnu adresu u Puntu. Potom sam dobio mail 9. srpnja da će paket biti isporučen na taj dan između 14 i 17 sati, naravno, bez kontakta poštara. Poštar se nije pojavio, nije ostavljena nikakva obavijest u sandučiću, no na web stranici Paketa24 uredno je pisalo da su pokušali dostavu, te kako mene nije bilo doma, iako sam ih cijeli dan čekao", započinje svoju priču.
Odlučio je nazvati korisničku službu HP-a, gdje su mu objasnili kako ne znaju zašto mu paket nije uručen niti gdje se on trenutačno nalazi, a djelatnica mu je kazala kako je vrlo vjerojatno vraćen u sortirnicu u Kukuljanovu u Rijeci, nakon čega je sjeo u auto te odlučio osobno otići preuzeti paket.
Kasnile doznake
"Srećom, zatekao sam ga tamo pa sam ga uspio preuzeti. Pisao sam prigovor pošti 9. srpnja, na što mi do danas nije odgovoreno, osim što sam dobio obavijest kako je upit u obradi", povjerio nam se.
Prošlog tjedna objavili smo priču jedne naše čitateljice koja je također imala problema s dostavom pošiljki na otoku Krku, a na to da tamo postoji problem pozornost nam je skrenulo i nekoliko korisnika naše Facebook grupe.
Ta je čitateljica preporučeno pismo od HZZO-a, s doznakama za ortopedsko pomagalo, čekala od 30. srpnja do 11. rujna, a kad je napokon stiglo, doznakama je istekao rok za realizaciju.
"Nakon što je prošlo više od mjesec dana, poslala sam mail HZZO-u da provjerim što se događa s mojim doznakama, s obzirom na to da sam u međuvremenu čula kako im pada sustav i slične priče. Ispostava u Krku odmah mi je odgovorila da su odobrene doznake poslane 30. srpnja, i napisali su mi broj preporuke. Znači, poslano je iz Krka za Vrbnik na otoku Krku, otprilike 12 km. Poslala sam mail HP-u koji sam našla na njihovim stranicama. Naravno da do dana današnjeg nitko nije odgovorio. Zvala sam poštanski ured u Vrbniku, i sreća da je naša djelatnica pošte zaista super, odmah se dala u potragu za mojim pismom. Za nekoliko dana pismo je bilo kod nje u uredu", ispričala je.
Kako se iz priča naših čitatelja potvrdilo da HP na Krku ima problem, zamolili smo ih da nam objasne zašto na tom otoku korisnicima kasni pošta, a iz Pošte su nam kazali kako se s problemom dostave uglavnom susreću tijekom tri ljetna mjeseca, kad broj stanovnika na otoku, s njih 20 tisuća, koliko ih bude u ostalom djelu godine, naraste na 120 tisuća, što utječe na dinamiku dostave.
Najgore ljeti
"Upravo smo tijekom protekla tri mjeseca bilježili značajan rast prometa, i to prije svega u segmentu paketnog poslovanja. Na to su najviše utjecali ljetni popusti i rasprodaje u e-trgovinama te velik broj turista na obali, zbog čega između lipnja i rujna u nekim mjestima bilježimo 100 posto veći promet u odnosu na ostatak godine.
Osim toga, dodatni problem pričinjava im nedostatak radnika, što se također najviše osjeti tijekom ljetnih mjeseci, u vrijeme godišnjih odmora.
"To konkretno znači da redovne poštare na Krku koji su bili odsutni mijenjaju kolege iz drugih dijelova županije, koji se angažiraju i u razdobljima vršnog opterećenja kao što je vrijeme ljetnih rasprodaja. Poštari na zamjeni uglavnom ne poznaju dobro novi teren pa dostava u nekim slučajevima može trajati nešto dulje od uobičajenog, pogotovo dodamo li tome velik broj paketa koji nam pristiže za dostavu, ali i nesređene adrese na terenu. Zbog toga je vrlo važno da korisnici osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća", upozorili su iz Pošte te napomenuli kako bi svi korisnici trebali ažurirati adrese prema svim pošiljateljima, postaviti sandučić na ulazu u kuću ili ulaz u dvorište, odnosno pogodno mjesto u zgradi te na njima vidljivo i pravilno isticati imena, uključujući i imena podstanara.
Prema podacima iz HP-a, od travnja do danas s područja otoka Krka zaprimili su 11 prigovora korisnika zbog prekoračenja roka dostave.
Imate prijedlog za Veliku škrticu?
Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....